« Föregående · 101741 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Halmstad - MIF
Jönsson:
japp var fel där, litade på Bofors hemsida där periodsiffrorna stod på deras första sida, men det var inte rätt tydligen :(
japp var fel där, litade på Bofors hemsida där periodsiffrorna stod på deras första sida, men det var inte rätt tydligen :(
Sv: Halmstad - MIF
Magnus:Du d blev 4-3 tack vare Borgqvist han i målet om de har "Hadde" mot Södetälje då blir d en giftigt match
Sv: Halmstad - MIF
Stefan:
jo jag vet, men för säkerhets skull fick jag göra lite matchfakta för den förra MIF-Bofors IK stämde inte! i början!
men den har ju rättat till sig såg jag!
godnatt!
jo jag vet, men för säkerhets skull fick jag göra lite matchfakta för den förra MIF-Bofors IK stämde inte! i början!
men den har ju rättat till sig såg jag!
godnatt!
Sv: Halmstad - MIF
Det är lååååångt kvar till Elitseriestarten som tur är, 4-3 mot Hammers är INTE bra. Men det är som sagt bara träning ännu så länge...
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe:
det var så lite=)
inget illa ment, men ibland har du väldigt oseriösa förslag, men även några bra!
det var så lite=)
inget illa ment, men ibland har du väldigt oseriösa förslag, men även några bra!
Sv: Halmstad - MIF
Jönsson:
målen finns på hemsidan :) Försöker nu bara få tag på Gunnar för lite kommentarer
målen finns på hemsidan :) Försöker nu bara få tag på Gunnar för lite kommentarer
Sv: Halmstad - MIF
VI VANN YAHOO 4-3 MATCHVINNARE:MIKA HANNULA 2 MÅL!!
Skott:33-23
Utvisningar:MIF:12min Hammers:10min
Skott:33-23
Utvisningar:MIF:12min Hammers:10min
Sv: Halmstad - MIF
Thomas:Man måste ha två målvakter då e man inge elitlag =)
CoolaKoffe från Södertälje
CoolaKoffe från Södertälje
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe: förstod inte riktigt din mening, men så klart ska man ha 2 målvakter, en förstamålvakt, sedan en billigare andramålvakt som får värma bänken lite :)
Sv: Halmstad - MIF
slutresultatet: 4-3
mif målen:
14.31. 1 - 1 EQ MIF 51. HANNULA, Mika
(13. THURESSON, Marcus, 38. LIIMATAINEN, Petri)
38.21 2 - 3 PP1 MIF 67. ÖHMAN, Roger
(55. ANDERSSON, Peter)
41.06 3 - 3 EQ MIF 3. NIELSEN, Franz
(45. NORGREN, Johan, 9. MALMSTRÖM, Henrik)
55.46 4 - 3 EQ MIF 51. HANNULA, Mika
(13. THURESSON, Marcus)
mif målen:
14.31. 1 - 1 EQ MIF 51. HANNULA, Mika
(13. THURESSON, Marcus, 38. LIIMATAINEN, Petri)
38.21 2 - 3 PP1 MIF 67. ÖHMAN, Roger
(55. ANDERSSON, Peter)
41.06 3 - 3 EQ MIF 3. NIELSEN, Franz
(45. NORGREN, Johan, 9. MALMSTRÖM, Henrik)
55.46 4 - 3 EQ MIF 51. HANNULA, Mika
(13. THURESSON, Marcus)
Sv: Halmstad - MIF
4-3 till mif, då tackar jag för mig.
coolakoffe: förklara varför mif ska ha 2 toppmålvakter med höga löner då de inte har ekonomi för det och då kanske varit tvungna och tagit en billigare utespelare.
Jag menar Hadelöv e min kille i mål så varför ha en till i hans klass? bara onödiga pengar.
//
coolakoffe: förklara varför mif ska ha 2 toppmålvakter med höga löner då de inte har ekonomi för det och då kanske varit tvungna och tagit en billigare utespelare.
Jag menar Hadelöv e min kille i mål så varför ha en till i hans klass? bara onödiga pengar.
//
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe:
wow! du vet någonting!
när man lyssnar till dina förslag o uttalanden så är det svårt
att INTE döma dig som okunnig. och det du skrev precis har
ju alla redan läst på hemsidan!
så du visste det inte för typ 1 år sedan!
just det!
wow! du vet någonting!
när man lyssnar till dina förslag o uttalanden så är det svårt
att INTE döma dig som okunnig. och det du skrev precis har
ju alla redan läst på hemsidan!
så du visste det inte för typ 1 år sedan!
just det!
Sv: Halmstad - MIF
Jönsson:Ja känner visst han han spelade som junior i A-Laget två-tre matcher å spelade i J20 laget sen spelade han i Pantern i några säsonger sen nu iår köpde Lillis Borgqvist nå du sa att ja inte kan nånting just d tänk dig för
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe: Du har ju noll koll!
Om du läst lite om MIF sen i våras, så borde du veta att MIF inte har ekonomin för att köpa de förslagen du angav, det är dyra målisar du snackar om!!!
MIF sparar för att ha ett plus kapital till året (tror det är 2004) då alla Elitserielag ska ha ett postivt kapital för att få vara kvar i ES, annars ryker de ner i allsvenskan...
Klaga inte på robban för en match heller, han har enl många varit en lysande målis tidigare så...
Har ju varit andra keeper i MIF förrut, sidan om Pekka Lindmark
Om du läst lite om MIF sen i våras, så borde du veta att MIF inte har ekonomin för att köpa de förslagen du angav, det är dyra målisar du snackar om!!!
MIF sparar för att ha ett plus kapital till året (tror det är 2004) då alla Elitserielag ska ha ett postivt kapital för att få vara kvar i ES, annars ryker de ner i allsvenskan...
Klaga inte på robban för en match heller, han har enl många varit en lysande målis tidigare så...
Har ju varit andra keeper i MIF förrut, sidan om Pekka Lindmark
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe: Mif försöker spara in lite pengar, då är det knappast smart att ha 2 målvakter med topplöner, då hade de kanske hoppat över petri för han e knappast gratis.
Sv: Halmstad - MIF
46 4 - 3 EQ MIF 51. HANNULA, Mika
(13. THURESSON, Marcus)
hannula målade! vilken vändning!
(13. THURESSON, Marcus)
hannula målade! vilken vändning!
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe: var inte så jäkla kritisk bara för att du inte har hört om honom förrut!
han presterar säkerligen mkt mer än vad nilsson hade gjort!
tror du verkligen att Tim skulle vilja spela för malmö?
knappast!
jag tycker att det ser bra ut på målvaktsidan hittils!
han presterar säkerligen mkt mer än vad nilsson hade gjort!
tror du verkligen att Tim skulle vilja spela för malmö?
knappast!
jag tycker att det ser bra ut på målvaktsidan hittils!
Sv: Halmstad - MIF
Jönsson:Och ja tycker IAF att d va dåligt målvaktsköp de kunde ha köpt Tim Thomas,Fredrik Norrena m.m
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe: Håller med dig!:o) Men bara för att vi skriver det så kommer han att bli suverän!! Men inte gör det nå!
Sv: Halmstad - MIF
CoolaKoffe: man kan inte spara någon som inte vill stanna!
och hur kan du över huvud taget uttala dig efter inte ens en match?
så skärp dig o tänk efter innan du skriver något sånt!
och hur kan du över huvud taget uttala dig efter inte ens en match?
så skärp dig o tänk efter innan du skriver något sånt!
Sv: Halmstad - MIF
Jönsson:
3-3
frazze målade
41.06 3 - 3 EQ MIF 3. NIELSEN, Franz
(45. NORGREN, Johan
3-3
frazze målade
41.06 3 - 3 EQ MIF 3. NIELSEN, Franz
(45. NORGREN, Johan
0-1
Tjenare Stefan o alla andra, hoppas allt bra, förutom att MIF just släppte in ett mål... dax att börja producera framåt nu tycker jag.
Man var ju inte så effektiva i Bofors matchen i Krstd, var på plats själv och såg den trista föreställningen :-/
Men visst , endast första träningsmatchen ju, så man bryr sig inte så mycket...
Och om jag minns rätt så var man bra förra säsongen på de inledande träningsmatcherna, vann cuper mm mm
Men sen gick det ju inte så bra i början av elitserien, så man kan ju hoppas på omvänt i år, då då :-)
Man var ju inte så effektiva i Bofors matchen i Krstd, var på plats själv och såg den trista föreställningen :-/
Men visst , endast första träningsmatchen ju, så man bryr sig inte så mycket...
Och om jag minns rätt så var man bra förra säsongen på de inledande träningsmatcherna, vann cuper mm mm
Men sen gick det ju inte så bra i början av elitserien, så man kan ju hoppas på omvänt i år, då då :-)
Sv: Halmstad - MIF
Stefan:
1-0 till Halmstad nu i p.p när Johan Norgren var utvisad för Interference
1-0 till Halmstad nu i p.p när Johan Norgren var utvisad för Interference
Halmstad - MIF
8min spelade drygt och redan fyra utvisningar i matchen.
3st för MIF 1st för Halmstad..
3st för MIF 1st för Halmstad..
« Föregående · 101741 · Nästa »
skärp dig nu!
Hur f-n vet du att det var hans fel? Såg du matchen? Hur vet du att Halmstadsspelarna inte var soprena? Kanske kom 4 mot 0 och passade lite fram och tillbaka och rakade in puckarna i öppet mål?