« Föregående · 194783 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
miffo: 2-0 med ca 10 minuter kvar, då är det bara att inräkna ytterliggare en förlust.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Vad tränarna säger och vad spelarna gör brukar inte alltid fungera. Jag tror killarna behöver någon ny i båset, det verkar ju inte funka med den ledningen som är idag.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Sa inte tränarna för ett tag sen att vi ska spela samma spela borta som hemma. Inte i helvete spelar vi så här uselt hemma. Ligga under skotten med 32-14???? Det är ju för faan katastrof. Jag vill verkligen inte höra Gunnar eller Per efter matchen säga att vi spelade bra. Säger de så, kan de lika gärna avgå. För då tillför de inte laget ett jävla skit!!!
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
MIF ser ut att ha blivit helt utspelat i andra perioden tyvärr.
Snart är vi näst sist i serien.
Snart är vi näst sist i serien.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
miffo: undarar om det stämmer... om det gör det så måste Hadelöv varit bra....Skjuter mif 11 skott till så blir det ett mål idag... dom gör 1 mål på 25 skott.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
miffo: nej men kära lilla bäckman och kompani står det ju under pressmeddelandet att SKALL behålla så!!!!!!!
Börjar bli trött på Malmö duktigt!
För kunde man ju inte räkna ut Malmö förrän slutsignalen ljöd, men idag e det ju inte så.
Inget talar för att de ska kunna göra mål i tredje heller :((((((
Börjar bli trött på Malmö duktigt!
För kunde man ju inte räkna ut Malmö förrän slutsignalen ljöd, men idag e det ju inte så.
Inget talar för att de ska kunna göra mål i tredje heller :((((((
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
miffo: 22-6 i skott, oj oj.
Knappast Hadelövs fel att vi ligger under iaf.
Knappast Hadelövs fel att vi ligger under iaf.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
så var det 0-2 fan vad det skall vara svårt att göra mål....
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Nästa mål är oerhört viktigt, vi gör nog inte 3 mål på SSK idag som det verkar.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
1-0 till SSK, verkar som vi har fortsatt svårt att göra mål.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Idag blir det förlust, 4-2!
Vi rår inte på SSK. Timo Lahtinens äckligt disciplinerade spelstil kommer få oss på fall... Tyvärr!
Vi rår inte på SSK. Timo Lahtinens äckligt disciplinerade spelstil kommer få oss på fall... Tyvärr!
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Vändningen kommer...
det vet vi alla, men det sitter låååångt inne ;)
det vet vi alla, men det sitter låååångt inne ;)
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
första borta vinsten på länge menade jag. men det var iof så länge sen sist att man kan tro att de aldrig vunnit på borta plan, hehe.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
christoffero: det är verkligen inte Hadelövs fel för att vi ligger där vi ligger. våra forwards måste göra mål. Hadelöv får släppa in 2 mål per match, vi måste bli bättre framåt. Att vi släpper in bakåt beror ofta mer på sega backar än Hadelöv.
Det kan inte vara lätt för Hadelöv att vakta målet bakom MIF med den otur de har och den oförmåga att göra mål. Backarna är som sagt inte de bästa i serien heller (Kanske Liimatainen).
Men ikväll kommer första borta vinsten. 4-1 till MIF.
Det kan inte vara lätt för Hadelöv att vakta målet bakom MIF med den otur de har och den oförmåga att göra mål. Backarna är som sagt inte de bästa i serien heller (Kanske Liimatainen).
Men ikväll kommer första borta vinsten. 4-1 till MIF.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Idag vinner MIF med 2-3 efter straffar.
Det är mitt tips inför dagens match.
Det är mitt tips inför dagens match.
Sv: För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Sist när d mötte varann så va MIF nära å Vinna fast d tappade från 1-3 te 5-3 NU SKA D BLI SEGER!!!!
Ta in Mangertoft han e på hugget
Ta in Mangertoft han e på hugget
För helsike pågar, vinn nu idag!!!!!!
Kämpa nu för hundan!!!!
In med Borgkvist i målet, Hadelöv har inte haft någon bra säsong hittills i år, toppmatcher blandas med många många skitmatcher, billiga mål, grabben har inget självförtroende helt enkelt, så därför tycker jag man ska låta Borgkvist stå en längre tid NU!!!!
Så in med Robban, och låt han stå en 5 matcher i rad, spelar han bra, låt han stå resten av säsongen.
En vinst kan vi ju inte ta hem om en massa skitmål släpps in där bak :(
Så kom igen nu Maaaaaaaaaalmööööö!
Vinn nu för helsike mot SSK, det är ett MÅSTE!!!!!!!!
KÄMPA MALMÖ KÄMPA MALMÖ!!!!!
In med Borgkvist i målet, Hadelöv har inte haft någon bra säsong hittills i år, toppmatcher blandas med många många skitmatcher, billiga mål, grabben har inget självförtroende helt enkelt, så därför tycker jag man ska låta Borgkvist stå en längre tid NU!!!!
Så in med Robban, och låt han stå en 5 matcher i rad, spelar han bra, låt han stå resten av säsongen.
En vinst kan vi ju inte ta hem om en massa skitmål släpps in där bak :(
Så kom igen nu Maaaaaaaaaalmööööö!
Vinn nu för helsike mot SSK, det är ett MÅSTE!!!!!!!!
KÄMPA MALMÖ KÄMPA MALMÖ!!!!!
Sv: Nubben tipskungen =)
Nubben: Så lite rätt som du haft denna säsongen så tror jag nog att vi tar ditt tips med en nypa salt=)
Sv: Nubben tipskungen =)
Idag blir det faktiskt 3 sköna poäng...
MIF kommer spela lika diciplinerat som tidigare och släpper inte till mycket medans SSK drar på sig nårga utvisningar, och vi utnyttjar det.
ssk 2-4 MIF
MIF kommer spela lika diciplinerat som tidigare och släpper inte till mycket medans SSK drar på sig nårga utvisningar, och vi utnyttjar det.
ssk 2-4 MIF
Sv: Vändning
Gick och frågade en smågumma idag om MIF Redhawks.
Så här sa hon efter ett tag.
Imorgon spelar MIF match och kommer förlora med 4-2. Nummer #27 i Södertälje kommer göra 2 mål. Nummer #27 i SSK är Juha Lind.
Men hon sa att MIF blir 8:a i serien till slut.
hoppas hon har rätt förrutom matchen imon
Så här sa hon efter ett tag.
Imorgon spelar MIF match och kommer förlora med 4-2. Nummer #27 i Södertälje kommer göra 2 mål. Nummer #27 i SSK är Juha Lind.
Men hon sa att MIF blir 8:a i serien till slut.
hoppas hon har rätt förrutom matchen imon
Sv: RÖGLE MIF J20
Alltid där: Och på vilken plats ligger Rögle BK i J20 serien och exakt hur många poäng efter Mif? Olycksfall i arbetet, inget mer än det. Mif:s juniorer vinner 9 av 10 matcher mot Rögles.
Sv: RÖGLE MIF J20
Nubben: Både MIF o Rögle i kvalserien. Båda går upp o LHC åker ner. Tror att det hade genererat en hel del pengar till båda klubbarna.
Sv: RÖGLE MIF J20
Alltid där: Jo det är alltid nått =)
Men sen vet jag inte alls hur pass stor skillnaden är mellan Rögle och ES-lagen. Har inte sett Rögle spela på ett bra tag nu...
Men sen vet jag inte alls hur pass stor skillnaden är mellan Rögle och ES-lagen. Har inte sett Rögle spela på ett bra tag nu...
Sv: RÖGLE MIF J20
Alltid där: Vi är osso heta ;)
Fast det märks bara inte... Nä med seriöst, jag tror verklen inte att vi kommer trilla ner till kvalserien. Tror mer på sluspel är kvalserie...
O jag hoppas verkligen att Rögle går upp, ta bort lhc, de skapar mest skit i ES, enligt mig....
Fast det märks bara inte... Nä med seriöst, jag tror verklen inte att vi kommer trilla ner till kvalserien. Tror mer på sluspel är kvalserie...
O jag hoppas verkligen att Rögle går upp, ta bort lhc, de skapar mest skit i ES, enligt mig....
Sv: RÖGLE MIF J20
Nubben: Ja vi får se ..som sagt vi har inget emot två heta derbyn redan i kvalserien. Rögle är heta nu ......
Sv: RÖGLE MIF J20
Alltid där: Alltid där: Jag hoppas Rögle kommer upp, det är alltid kul med derbyn. Men vi kommer inte mötas i kvalserien...
Det kan jag LOVA...
Det kan jag LOVA...
RÖGLE MIF J20
Hur har Ni det återväxten.
Dagens J20 match RÖGLE - MIF slutade 5-2 till våra grönvita hjältar.
Vi ser fram emot derbyn i kvalserien.
RBK ..nananananana
Dagens J20 match RÖGLE - MIF slutade 5-2 till våra grönvita hjältar.
Vi ser fram emot derbyn i kvalserien.
RBK ..nananananana
Sv: Vändning
anders: Med tanke på att vi har spelat ut varje lag som kommit hit så tycker jag inte vi är sämre än något egntligen. vi kan slå alla för dagen.
Men i t.ex en slutspelsserie, hade vi itne kunnat klara av frölunna, eller fbk. Men de andra algen hade vi nog klarat oss helt ok mot.
Saken är bortaspelet. Det är nycklen till allt. Du ser lagen i toppen på tabellen, det är lagen om är bäst på bortaplan.
Men i t.ex en slutspelsserie, hade vi itne kunnat klara av frölunna, eller fbk. Men de andra algen hade vi nog klarat oss helt ok mot.
Saken är bortaspelet. Det är nycklen till allt. Du ser lagen i toppen på tabellen, det är lagen om är bäst på bortaplan.
Sv: Vändning
Nubben: Nja, BIF o LHC kan jag hålla med om. Men inte SSK, för de spelar riktigt bra men förlorar precis som Mif. Men de har enligt mig ett bättre lag än Mif. Stabilare målvakter, och mycket vassare forwards. Så mellan 7-10 plats låter bättre tycker jag. Men det MÅSTE lossna på bortaplan NU!!!
« Föregående · 194783 · Nästa »
det suger!!!!!!!!!!