« Föregående · 203433 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hv-Mif
Om ni vill veta nåt om matchen så är det bara att fråga:
Interjuv med Anders Huusko nu:
"Vi har inte gett upp, vi ska vinna denna matchen till varje pris, nu går vi in och spela hockey, det har vi inte gjort.
Inte helt omöjligt att göra 4 mål i sista, som sagt vi ska vinna idag, vid fulltid.
Malmö har börjat bli nervösa och darriga, det ska vi utnyttja.
Interjuv med Anders Huusko nu:
"Vi har inte gett upp, vi ska vinna denna matchen till varje pris, nu går vi in och spela hockey, det har vi inte gjort.
Inte helt omöjligt att göra 4 mål i sista, som sagt vi ska vinna idag, vid fulltid.
Malmö har börjat bli nervösa och darriga, det ska vi utnyttja.
« Föregående · 203433 · Nästa »
5-5 ligger i luften säger dom, MIF är helt slut... HV spelar ut för fulla rader