« Föregående · 261633 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Staal nära NHL.
Vad snackar ni om, Stalle blev draftad av Montreal 1996? Däremot så är kanadensaren ERIC Staal en av toppkandidaterna i årets draft enligt Aftonbladet.
Sv: Staal nära NHL.
miffo:
fel... går Stalle till NHL under vår/sommar så får MoDo pengarna för honom.
fel... går Stalle till NHL under vår/sommar så får MoDo pengarna för honom.
Sv: Staal nära NHL.
Sedan måste jag bara säga grattis till Frölunda som vann igår, ni var väl värda segern faktiskt, även om det tar emot att säga
det :-)
-----------------------------------------------
Mot ett bättre MIF 2003/2004
det :-)
-----------------------------------------------
Mot ett bättre MIF 2003/2004
Sv: Staal nära NHL.
Portello: Står inget om att Staal är på väg till NHL. Han har ju skrivit på 3 år för MIF så jag tror inte det är aktuellt. Om inte annat kan man hoppas att Florida får betala en hel del pengar för Kim nu när han ägs av MIF.
Trippel till Frölunda
Man får ju inte glömma att Frölunda tog en trippel i år!
j-18 j-20 a-lags guld!
mycket imponerande det bevisar att dom satsar på sina ungdomar!
j-18 j-20 a-lags guld!
mycket imponerande det bevisar att dom satsar på sina ungdomar!
Sv: STALLE HEMMA!!
nek97raj: Han var säkert inte billig, men som Lillis sa! så stod han högt upp på önskelistan och då kostar det.
Hoppas han nu får göra en bra säsong och vara skade fri.
Kram
Hoppas han nu får göra en bra säsong och vara skade fri.
Kram
Sv: STALLE HEMMA!!
Stefan: Ja, det får man hoppas. Första året i MoDo var han ju mycket bra, kanske har han blivit bättre som spelare däruppe
Säsongen slut
Tja nu e säsongen slut fö den här gången
ja ville bara säga Grattis te Frölunda d va värda te guldet
hoppas d går bättre fö oss nästa säsong
ja ville bara säga Grattis te Frölunda d va värda te guldet
hoppas d går bättre fö oss nästa säsong
Sv: STALLE HEMMA!!
nek97raj:
han lär kosta en hel del det är jag tämligen säker på, håller han sig på isen istället för sidan av som han blivit tvingad till denna säsong så lär han vara värd pengarna.
han lär kosta en hel del det är jag tämligen säker på, håller han sig på isen istället för sidan av som han blivit tvingad till denna säsong så lär han vara värd pengarna.
Sv: STALLE HEMMA!!
CoolaKoffe: Jag säger bara gud vad härligt att han är tillbaka!!! Där han hör hemma! Man blev lite orolig när det tog sådan tid, att skriva kontraktet, men nu är det gjort och det skall bli kul att se han i Mif tröjan igen.
Kramizz från mej!
Kramizz från mej!
Sv: Stalle!!!!!!!!!!!
Johan: Härligt. Jag kommer att ta upp beställningar på gågatan i Övik med början måndag 09.00.
Sv: Stalle!!!!!!!!!!!
dansken99/Frisco: Jag lovar att återkomma o marknadsföra det väl om det blir aktuellt. Mer info kommer på hemsidan come.to/staalmannen iom ett pa rveckor eller så kanske...!
Thure
Våran Thure lämnade Skåne fö ett tag sen å d har spridits rykten att han ska te Tyskland
å nu har d kommit nya rykten han kanske hamnar i Leksand
å nu har d kommit nya rykten han kanske hamnar i Leksand
Sv: Stalle!!!!!!!!!!!
Johan: Instämmer i föregående skrivare, jag beställer såfall oxå två stycken direkt om det blir en nyproduktion av tröjan ;-) . Kul att se Staal-mannen i MIF igen, hoppas bara att han får vara skadefri nästa säsong. Ser redan fram emot nästa säsong *L* . MIF mot SM-Guld.
Sv: Stalle!!!!!!!!!!!
BMW2002: Jag har faktiskt inte skänkt det en tanke på sisådär två år ;). OM det skulle bli några nya krävs typ 50 beställda - och de kommer troligtvis få ett annat utseende för att folk som har den gamla ska vilja ha en ny. Möjligtvis lite mer dansk-inspirerad... Forza Stalle, Forza MIF, Forza Danmark... Nu kör vi över allt!
Sv: Stalle!!!!!!!!!!!
Johan:
Finns det planer på nya t-shirts från Staalmannen fan-club eller??????
Isåfall vill jag ställa mig i kö på ett antal.
Finns det planer på nya t-shirts från Staalmannen fan-club eller??????
Isåfall vill jag ställa mig i kö på ett antal.
Sv: Stalle!!!!!!!!!!!
BMW2002: Flaggan ska definitivt luftas och den kommer inte lukta gott efter att ha legat nedplockad i två år!!! :) GÖTT!
Stalle!!!!!!!!!!!
Goodiegoodie att han är hemma.
Visste väl att han inte skulle stå ut med snö, 17timmarsmörkerav24möjliga och så vidare.
Välkommen söderut Kim. Jag klyver en Sort Guld till din ära.
Supersupersuperstaalsuperstaalsuperstaalsuperstaalsuperstaal.
Och flaggan tycker jag borde luftas redan till WM i Finland.
Om någon skall dit och titta.
Visste väl att han inte skulle stå ut med snö, 17timmarsmörkerav24möjliga och så vidare.
Välkommen söderut Kim. Jag klyver en Sort Guld till din ära.
Supersupersuperstaalsuperstaalsuperstaalsuperstaalsuperstaal.
Och flaggan tycker jag borde luftas redan till WM i Finland.
Om någon skall dit och titta.
Sv: STALLE HEMMA!!
Teus:Å sen kan vi äntligen ta fram vår vackra danska flagga som står STAALMANNEN
å får Stalle nr 29 igen??
å får Stalle nr 29 igen??
Sv: STALLE HEMMA!!
Johan: Självklart en dag som denna, nu är man gald att man inte hade hjärta att förstöra den för två år sedan. :)
Sv: STALLE HEMMA!!
Frisco: Det är alltså en extrem raritet vi talar om, den har bara kommit ut i en upplaga och jag planerar inga fler om inte påtryckningarna blir för stora. Men vi får se vad jag har med nästa gång jag bor hos dig på Nygatan... ;)
Sv: STALLE HEMMA!!
Efter 20 minuters letande är den framme; KIM STAAL FANCLUB tröjan! Jag bär den med stolthet, en gång är ingen gång...
Sv: STALLE HEMMA!!
MrLeth: Hoppas verkligen att Hannula får stanna i Mif minst en säsong till. Han behövs...
FY FAN VAD UNDERBART!!!
Kim Staal är tillbaka i MIF tröjan. Stalle har skrivit på ett kontrakt om 3 år.
Kims spontana kommentar i dag per telefon var: "Det är skönt att vara hemma igen".
Det bådar gott och nu är vår målsättning att ha en dansk kedja klar till två tredjedelar.
Stämningen har varit på topp i laget och det har tränats bra. Nu är det lite ledighet för grabbarna och de är tillbaka efter påsk. Alla är inriktade på en sak, Revansch!
Jag återkommer så snart vi har lite mer nyheter till Er.
Bästa hälsningar
Sven-Åke Wikers
VD
---------------------------------------------------------------------------
VÄLKOMMEN HEM STAAL!!! NU TAR VI GULDET!!!!
Kims spontana kommentar i dag per telefon var: "Det är skönt att vara hemma igen".
Det bådar gott och nu är vår målsättning att ha en dansk kedja klar till två tredjedelar.
Stämningen har varit på topp i laget och det har tränats bra. Nu är det lite ledighet för grabbarna och de är tillbaka efter påsk. Alla är inriktade på en sak, Revansch!
Jag återkommer så snart vi har lite mer nyheter till Er.
Bästa hälsningar
Sven-Åke Wikers
VD
---------------------------------------------------------------------------
VÄLKOMMEN HEM STAAL!!! NU TAR VI GULDET!!!!
« Föregående · 261633 · Nästa »