« Föregående · 71258 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
skulle haft kvar Burra, och gjort er av med linkan... vill även se fler spelare liknande Hannula. Toivo S. är en bra värvning om han får vara frisk å kry hela säsongen! Hannula är guld värd för MIF, utan honom hade MIF torskat ännu större mot HV, och MIF skulle inte haft så stor chans mot HV:s nuvarande motståndare, FBK. Vilket lag, så komplett... bakifrån och fram... vill att bucklan ska komma hem nästa säsong. En riktig bra försäsongsträning, och bra nyförvärv. Sen kan det lösa sig... och minska elitserien till 40 grundmatcher...
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
Linkan och MIF är inte överens om den ekonomiska biten och det blir nog ingen fortsättning i MIF för hans del. Gahn är dock någon som är intressant och ett bud är också lagt på honom. Han vill dock fortsätta spela i alplandet, men det finns en rad omständigheter som gör att han kanske återvänder till Sverige. Skulle i så fall bli Majic:s ersättare. (källa: Sydsvenskan)
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
CoolaKoffe
Ibland kan det vara smart och kika på tidpunkterna när artiklarna publicerades och vad som skrivs i dem... ta nyheten på rs.com som det tydligt står källa: www.mifredhawks.com
och om du sedan jämför texten i de båda nyheterna så ser du varifrån den kommer.
Ett gott råd.
och även om man skriver 2002-03-25 så kan sidan ha varit uppdaterad 2002-03-25 kl: 00.01 och den andra sidan 2002-03-25 kl: 23.59 då är det långt mellan va?
Så svara på det vavavavava!! eller hur var det du sa?!?!
Ibland kan det vara smart och kika på tidpunkterna när artiklarna publicerades och vad som skrivs i dem... ta nyheten på rs.com som det tydligt står källa: www.mifredhawks.com
och om du sedan jämför texten i de båda nyheterna så ser du varifrån den kommer.
Ett gott råd.
och även om man skriver 2002-03-25 så kan sidan ha varit uppdaterad 2002-03-25 kl: 00.01 och den andra sidan 2002-03-25 kl: 23.59 då är det långt mellan va?
Så svara på det vavavavava!! eller hur var det du sa?!?!
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
MisterFjuss: Även om Lindqvist inte tänker "sticka" är han verkligen nåt att behålla.. Han är inte direkt värd dom pengarna MIF ger honom...
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
ajooo stefan om de har stått fö länge varför står de att nyheten kom 020325!!!
Nå kan du svara på de vavava!!
Nå kan du svara på de vavava!!
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
e de någon här som vet något om Fredrik Lindqvist?? ska han sticka eller??
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
vi här i norr gratulerar till förvärvet av en av våra bättre målskyttar.
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
Robert Borgqvist har också spelat i Malmö och har också Malmö som sin Moderklubb.
Klubbar han har spelat i:Malmö Red Hawks Hammarby IF, Storhamar (Norge), Limhamn Limeburners och nu Malmö igen!
Klubbar han har spelat i:Malmö Red Hawks Hammarby IF, Storhamar (Norge), Limhamn Limeburners och nu Malmö igen!
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
Pantern spelar i division 1. Deras hemsida hittar du på mitt bifogade länktips.
Länkar:
http://www.pantern.se
http://www.pantern.se
Sv: Robert borgquist klar fö MIF
CoolaKoffe
ja vi vet det, det har stått på www.mifredhawks.com långt innan det stod på rs.com:s hemsida.. om du dessutom läser texten på rs.com så ser du att de har hämtat informationen om den värvningen från ja just det www.mifredhawks.com
ja vi vet det, det har stått på www.mifredhawks.com långt innan det stod på rs.com:s hemsida.. om du dessutom läser texten på rs.com så ser du att de har hämtat informationen om den värvningen från ja just det www.mifredhawks.com
Robert borgquist klar fö MIF
Nu e de andra nyförvärvet klart målvakten från IK Pantern Robert Borgquist ska börja i MIF redhawks
Mer info står på sidan www.redhawkssupport.com
P.S Inget skämt!!!
Mer info står på sidan www.redhawkssupport.com
P.S Inget skämt!!!
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Stefan:
Håller med dig, Tomas Johansson hade varit en suverän värvning, en offensiv och rörlig back!!
Håller med dig, Tomas Johansson hade varit en suverän värvning, en offensiv och rörlig back!!
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Ja, Stefan, Thomas Johansson hade vatt nått, det. Men han e nock litta dyr?
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Stefan
Ifall Linkan försvinner har vi ju en "grymming-lön" över till en stjärnspelare.. typ Hävelid eller Thomas Johansson (uh va gött det skulle va)
Du får rota vidare, finns inget roligare än transferrykten :-) Silly Season!!! :-)
mvh
Ifall Linkan försvinner har vi ju en "grymming-lön" över till en stjärnspelare.. typ Hävelid eller Thomas Johansson (uh va gött det skulle va)
Du får rota vidare, finns inget roligare än transferrykten :-) Silly Season!!! :-)
mvh
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Snälla tomten.. Om det bara ska köpas in en spelare till. Låt det bli en back. Gärna Hävelid.
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
CosmicBoy
glömde tyvärr att fråga om LInkan...
Budgeten det handlade om var för spelarbudgeten dvs hur mycket a-laget får kosta och vilka marginaler man får till att köpa nya spelare och i och med inköpen av Borgqvist, Liimatainen och Suursoo så har mycket gått åt... det lär bli 1 max 2 spelare till... fast det är inte säkert eftersom de nyförvärv som ev. kan komma gör det på bekostnad av juniorerna man vill ha in i laget.
glömde tyvärr att fråga om LInkan...
Budgeten det handlade om var för spelarbudgeten dvs hur mycket a-laget får kosta och vilka marginaler man får till att köpa nya spelare och i och med inköpen av Borgqvist, Liimatainen och Suursoo så har mycket gått åt... det lär bli 1 max 2 spelare till... fast det är inte säkert eftersom de nyförvärv som ev. kan komma gör det på bekostnad av juniorerna man vill ha in i laget.
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Espen´s skott kom på en back innan den åkte upp och träffade henne vad hon nu hette och det var en olycka och chansen att någon skulle dö är noll för vi i sverige har vi nät bakom det har dom inte i NHL......
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Stefan
Okej, jag har för mig att dom skulle diskutera budgeten. Och iom det kanske man kan lista ut ifall det är storsatsning eller inte som gäller...
Hört nått om Linkan?
Suursoo är ett bra nyförvärv tycker jag! Har bara bra minnen av honom förutom att han är/var skadad mycket...
Inget nytt skvaller?
Okej, jag har för mig att dom skulle diskutera budgeten. Och iom det kanske man kan lista ut ifall det är storsatsning eller inte som gäller...
Hört nått om Linkan?
Suursoo är ett bra nyförvärv tycker jag! Har bara bra minnen av honom förutom att han är/var skadad mycket...
Inget nytt skvaller?
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Magnus Nilsson skulle inte platsa i dagens 4:e femma iaf inte med de kvaliteer han visade upp när han var i MIF.
Iofs kan han ha utvecklats over there.... men Luleå kan gott få ta honom :)
Iofs kan han ha utvecklats over there.... men Luleå kan gott få ta honom :)
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
CosmicBoy
det var inget av "offentligt" värde som sades på mötet i Lördags, spelarbudgeten sattes, de pratade om den nya arenan (exakt vad vet jag inte), Lillis fick kommentera sin syn på den gågna säsongen och tränarna likaså..
typ det :)
Suursoo och Borgqvist är klara för MIF.
det var inget av "offentligt" värde som sades på mötet i Lördags, spelarbudgeten sattes, de pratade om den nya arenan (exakt vad vet jag inte), Lillis fick kommentera sin syn på den gågna säsongen och tränarna likaså..
typ det :)
Suursoo och Borgqvist är klara för MIF.
Erik Persson
Vad händer med Erik Persson ? Ska han inte vara med nästa säsong. Lite trist att han inte fått chansen.
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
espen e ju dock ej klar för MIF!!!!!!! skulle han vatt de skulle man nog fått reda på de innan.
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Espen är inte klar för MIF då hade det nog spridit sig på Text TV, Aftonbladet och allt vad det heter.
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Varför ska man ta tillbaka spelare som inte visar hjärta o moral för klubben!!..han gick bakom ryggen på hela föreningen!!..
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Jens Svensson
Även om Hannula ersatte honom så skulle det väl inte vara fel att ha båda två? Eller?
Även om Hannula ersatte honom så skulle det väl inte vara fel att ha båda två? Eller?
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
inte för att jag tror på det men det står på
www.hockeymagasinet.com/hm/transfer_elit.asp
att Knutsen är en eventuel övergång till mif
www.hockeymagasinet.com/hm/transfer_elit.asp
att Knutsen är en eventuel övergång till mif
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
va ska vi ha Magnus Nilsson till????
Det va ju Mikka Hanulla som ersatte honom. vem har varit Bäst???????? jkag tycker man ska värva en bra Kanadick som är bra framför mål..........
Det va ju Mikka Hanulla som ersatte honom. vem har varit Bäst???????? jkag tycker man ska värva en bra Kanadick som är bra framför mål..........
Länkar:
http://www.skandiabanken.se
http://www.skandiabanken.se
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Det ryktas att Magnus Nilsson ska till Luleå, är inte vi intresserade av honom eller? Det är för mig en gåta...
mvh
mvh
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
Ja han är säkert bara ute för att skapa oro mot Malmö och Djurgården Supportrar.
Sv: Espen Knutsen klar för MIF
VA?? var har du fått den informationen ifrån om att Espen är klar för Mif??
Sv: J20 slutspel, Modo-MIF
MrLeth, kvalserien startar på onsdag och det är även spel på lördag. Kolla in länktipset, där hittar du alla speldagar.
Espen Knutsen klar för MIF
ESPEN KNUTSEN HAR SKRIVIT PÅ FÖR MIF
1+1 ÅRS KONTRAKT
MER INFO KOMMER UNDER MÅNDAGEN!!!
1+1 ÅRS KONTRAKT
MER INFO KOMMER UNDER MÅNDAGEN!!!
Sv: J20 slutspel, Modo-MIF
Hallå!!
e de någon här som vet något om Hävelid och Knutsen om dom är på väg eller??
e de någon här som vet något om Hävelid och Knutsen om dom är på väg eller??
Sv: J20 slutspel, Modo-MIF
Carl Söderberg verkar ha fått en ordinarie plats idag...härligt!
Det är en av våra mest lovande -85or det...
Det e inte bara -84orna (Nielsen, Vas, Valdix...) som är lovande i MIF.
:o)
Det är en av våra mest lovande -85or det...
Det e inte bara -84orna (Nielsen, Vas, Valdix...) som är lovande i MIF.
:o)
« Föregående · 71258 · Nästa »