« Föregående · 200230 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben:han har gjort d 3-4 ggr Brynäs,Timrå,Frölunda å vikka mer?? lr e d bara 3??
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Bara gubbarna inte backar hem och ska säkra nu, det kommer straffa sig.
Men idag känns det som om det ska kunna gå.
Men idag känns det som om det ska kunna gå.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
CoolaKoffe: tur. det blev inget reducering ))))
slut på andra och utvisningen ))))
slut på andra och utvisningen ))))
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
retroaktivt utvisning . f****n . domare Gyllander såg inget men linje mannen snackade med domaren och efter lång stund kom utvisningen på hasselblad (high stick).
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk: Petri är mycket bra.
Inte konstigt att vara inne på många mål bakåt när laget ligger 3:e sist, och vara backen som spelar MEST.
Inte konstigt att vara inne på många mål bakåt när laget ligger 3:e sist, och vara backen som spelar MEST.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk:asså nästa år måste d köpa mkt bättre backar som Fokin,Nogren å Liimatainen
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
MIF har dragit sig tillbacka efter andra målet.
f***n bara vi inte backar för mycket.
kör på gubbar. full fart framåt.
f***n bara vi inte backar för mycket.
kör på gubbar. full fart framåt.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
CoolaKoffe: yup, detta verkar bra, hoppas bara det hålle rperioden ut nu, sen stabilt spel i 3:e osso, då jävlar ;)
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
anders: haha, ja det kan man såklart. Men att ha åsikter som spelare o sånt är inte riktigt rätt. Det är för detaljerat ;)
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
JAG sa attt vändningen kommer idag och vi tappar inte det mot BIF som spelar dåligt idag.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Jönsson: Jo det låter bra, fast en snabb offensiv back går inte att få tag på. Sigge var nog bra att låna trots allt.
Jag har alltid gillat sigge, sen får vi bara hoppas att han gjör sitt jobb som sagt. Då kommer han vara nyttig för oss.
Jag har alltid gillat sigge, sen får vi bara hoppas att han gjör sitt jobb som sagt. Då kommer han vara nyttig för oss.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Hadelöv räddar ett fri läge . snabb sidleds räddning. var är våra backar??))))))
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLL
HANNULAAAA TILL RYDMARK
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLL
HANNULAAAA TILL RYDMARK
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben: Man kan ju säga om man tycker det är skit att de förlorade eller att man tycker att det är bra att de vann?
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben: håller helt med dig!
man ska inte ropa hej för tidigt.
hellre en bra o snabb back ,en tornberg-typ.
sådana panikvärvningar brukar ju gå rent åt ******!
nä hellre en som man kan skriva lite kontrakt med
o någon som bra!
men bra att sigge gör mål, så länge han gör sitt jobb bra
så får han gärna stanna!
man ska inte ropa hej för tidigt.
hellre en bra o snabb back ,en tornberg-typ.
sådana panikvärvningar brukar ju gå rent åt ******!
nä hellre en som man kan skriva lite kontrakt med
o någon som bra!
men bra att sigge gör mål, så länge han gör sitt jobb bra
så får han gärna stanna!
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk: ok, jo som sagt jag tror Sigge kan vara bra för laget, men tycker endå det är humor...
Men men, nu ska vi sluta gnabba o inse att MIF leder, det är vi inte bortskämda med ;)
*håller tummarna*
Men men, nu ska vi sluta gnabba o inse att MIF leder, det är vi inte bortskämda med ;)
*håller tummarna*
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben: läs vad jag skrev tidigare om målet.
det var ett passning från Mattsson på bladet. bara styra in den.
de säger att mif nära 2-0. och mif pressar BIF.
det var ett passning från Mattsson på bladet. bara styra in den.
de säger att mif nära 2-0. och mif pressar BIF.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
anders: Jag har aldrig uttalat mig om matcher som jag inte sett något av. Antingen på tv eller live. Har man inte sett nått har man inget o säga.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
CoolaKoffe: Vi har varit "på hugget" ett bra tag nu, men vi gör inga mål, sen när vi väl gör mål, då släpper vi till hemåt.
Bara hoppas att idag blir annorlunda.
Bara hoppas att idag blir annorlunda.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
anders: Jag anser att de flesta är för hårda i sin kritik och gnäll när något mindre bra händer, men det är på samma sätt när något "bra" händer. Allt blir överdrivet.
Vi vet inte hur målet såg ut, och hur Sigge har lirat, jag höjer/klagar inte på någon förän jag har sett dem spela live ett par gånger.
Han kanske fick ett skott på sig o pucken gled in via en back eller nått ;) Asso vi vet inget vi som sitter här nu. =)
Vi vet inte hur målet såg ut, och hur Sigge har lirat, jag höjer/klagar inte på någon förän jag har sett dem spela live ett par gånger.
Han kanske fick ett skott på sig o pucken gled in via en back eller nått ;) Asso vi vet inget vi som sitter här nu. =)
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben: Varför inte höja honom till skyarna för?? Det var ju vissa som höjde Sjögren till skyarna innan han ens tagit sitt första skär! Där kan man tala om överskattad spelare!!!
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Ett mål, och alla jublar och höjer honom till skyarna, det är humor. Visst Fokin är en stabil pjäs, och jag har inget emot honom, men höj honom inte till skyarna än iaf ;)
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawkmatte: 28sekunder 2man power play -altså 5mot 3 i 28sekunder. det ska vara mål.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawkmatte: Mackan missade halva säsongen kom ihåg det.
vi har powerplay nu. Molin sitter för hög klubba.
vi har powerplay nu. Molin sitter för hög klubba.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk:
Magnertoft har väl inte gjort speciellt bra ifrån sig hittills denna säsongen. Men visst han ger alltid allt...
...Jocke Lundberg är Mifs sämsta back. Jag tyckte ett tag att han var en Mifs bättre men denna säsongen har han varit så otroligt dålig. Spelar väldigt avvaktande och utmärker sig inte på något sätt.
Magnertoft har väl inte gjort speciellt bra ifrån sig hittills denna säsongen. Men visst han ger alltid allt...
...Jocke Lundberg är Mifs sämsta back. Jag tyckte ett tag att han var en Mifs bättre men denna säsongen har han varit så otroligt dålig. Spelar väldigt avvaktande och utmärker sig inte på något sätt.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Jag tycker att det e tidigt att säga om sigge e en back man behöver! 1 mål idag, men man ska inte vara allt förr positiv när man värvar 39 årig div 1 spelare! skulle hellre sett harant i malmö! men men, bra att han gör mål o hoppas att det håller i sig!
kämpa malmö!
kämpa malmö!
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawkmatte: jag håller inte med vad gäller Magnertoft, han är den enda som kämpar i mif och i alla lägen. vad gäller hammar så kille kan inte hitta målet. han är torped och bra på att förchecka och störa och inget mer. lundberg är som snigel på isen. han gör vad han kan bara ,såna är hans möjlighet. kille vill inte utvecklas bara och ingen som kräver mer av han.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
anders:
Wahlberg, Magnertoft, Lundberg och Hammar håller inte bra elitserieklass. Det är ju bara att acceptera. De sliter stenhårt varje match, de ska de ha en stor eloge för, men BRA elitserieklass de håller dom inte.
Men nu leder vi vilket fall och det är bara att hoppas att vi lyckas hålla i det idag!!!!!!!!
Wahlberg, Magnertoft, Lundberg och Hammar håller inte bra elitserieklass. Det är ju bara att acceptera. De sliter stenhårt varje match, de ska de ha en stor eloge för, men BRA elitserieklass de håller dom inte.
Men nu leder vi vilket fall och det är bara att hoppas att vi lyckas hålla i det idag!!!!!!!!
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
anders: Sigge är klart bättre än (P.andersson.hasselblad.j.lundberg.) han är kille med hjärtat för att han kommer från öst staten. sigge säger att det var tur att han gjorde mål. han fick pucken på bladet av mattsson. sigge säger också att vi kämpa för varje poäng.(härligt).
10-4 i skott och inte rättvist vi vann denna perioden de säger.
10-4 i skott och inte rättvist vi vann denna perioden de säger.
« Föregående · 200230 · Nästa »
VI får helt enkelt vänta på 3:e o se.