« Föregående · 258402 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: STALLE HEMMA!!
anders:FAN VA BRA!!!!!!!!!!
just nu kan ja säga att Hannula har gjort 2 mål mot schweiz
just nu kan ja säga att Hannula har gjort 2 mål mot schweiz
Sv: STALLE HEMMA!!
Läste på Mifs hemsida att Staal nu var klar för Mif. Va gött att ha honom tillbaka i mifdressen. Detta betyder oerhört mycket för klubben. Och att han skrev på för 3 år visar också att han känner att Mif är klubben i hans hjärta. Nästa säsong ser genast mycket ljus ut!!!
Gött!!!
Gött!!!
Sv: STALLE HEMMA!!
Johan: JA det verkar fan i mig inte bättre. Mycket skador.
Grattis till Staal , det är en tung förlust för oss. Enda frågetecknet är väl bara om han kan vara hel.
Grattis till Staal , det är en tung förlust för oss. Enda frågetecknet är väl bara om han kan vara hel.
Sv: STALLE HEMMA!!
Det er skønt at Stalle kommer tilbage, hvor han høre til.
Det skal nok vække interesse fra dansk side med Staal og Nielsen på holdet.
Lasse Degn har dessværre takket nej i denne omgang.
Mon ikke Stalles fanklub genopstår?
Det skal nok vække interesse fra dansk side med Staal og Nielsen på holdet.
Lasse Degn har dessværre takket nej i denne omgang.
Mon ikke Stalles fanklub genopstår?
Sv: STALLE HEMMA!!
Johan: (Sjunger för mig själv) Super super super Staal, super Staal, super Staaaal! Super Super super Staal, super Staal, super Staaaaal!!!
STALLE HEMMA!!
Så gott att se!! Tre år, det innebär att vi har honom säkrad under en anfallares bästa år, dvs åldrarna 25-28. Mycket bra!
Domi: Ja men ni verkar ju ha sveriges sämsta rehab-personal där uppe... :)
Ojojoj...ska bli så skönt att dra fram den gamla Staalmannen-flaggan igen! Stalle har kommed himm! Yeha!
Domi: Ja men ni verkar ju ha sveriges sämsta rehab-personal där uppe... :)
Ojojoj...ska bli så skönt att dra fram den gamla Staalmannen-flaggan igen! Stalle har kommed himm! Yeha!
Sv: Aprilskämt
Hur blir det med Peter Andersson? Var det ett aprilskämt eller inte? Isåfall borde det ju ha avslöjats nu eller är det bara jag som inte har sett det?
Sv: Malmö FF Hockey
Jonas: :) Vi brukar ju inte vara mer än, tja, fem stycken i Luleå och då har vi ingen trumma...
Men faktiskt tänkte jag på AIAs femmanna-huliganklack som brukar försöka få fram något budskap om "Rosengårdens Knarkarbarn" som vad jag tror betyder att barnen på Rosengården i Helsingborg knarkar. Har jag fel? Sen innehar klacken mycket information om storleken på Percys könsorgan också tydligen, men det får ju stå för er om ni intresserat er för sådana intimiteter.... ;)
Men faktiskt tänkte jag på AIAs femmanna-huliganklack som brukar försöka få fram något budskap om "Rosengårdens Knarkarbarn" som vad jag tror betyder att barnen på Rosengården i Helsingborg knarkar. Har jag fel? Sen innehar klacken mycket information om storleken på Percys könsorgan också tydligen, men det får ju stå för er om ni intresserat er för sådana intimiteter.... ;)
Percy saknar slutspel eller?
Det är väl den slutsatsen man får dra eftersom Kung Percy var i Scandinavium i kväll och bevittnade Frölundas lek med FBK. Vissa kanske säger att det var en jämn match, jag säger att det var mer eller mindre utklassning. FBK spelade (eller vad det skulle likna) som ett juniorlag till största del. Frågan är om Frölunda ens blev svettiga...
Sv: Malmö FF Hockey
P: Klart ni kan, det är väl ingen konst att sjunga utan trummor (hålla takten ändå) när man bara är fem man i klacken... ;)
Sv: Hannula skadad?
Magnus: Tack för svaret. Undrar om man ska pallra sig upp till Luleå och kolla in returen på Fredag. Om man nu inte har annat för sig vill säga.
Sv: Hannula skadad?
Portello: Kedjorna ser du på swehockey.se. Bra spelare i Sverige: Liv, Gustafsson, Davidsson, Hannula (de tre minuter han fick spela innan han fick bryta) och även Rönnqvist var duktig... Hedin gjorde mig ganska besviken, hade förväntat mig mycket mer av honom. Skulle även gissa att den tillresta Timråklacken inte var direkt stolta över sina Timråspelare.
Men totalt sett spelade Sverige väldigt haffsigt och utan några riktiga linjer. Det syntes att det var många spelare som inte brukar spela landslagshockey i laget.
Men totalt sett spelade Sverige väldigt haffsigt och utan några riktiga linjer. Det syntes att det var många spelare som inte brukar spela landslagshockey i laget.
Hannula skadad?
Så hade man bänkat sig för att se 3kr spöa skiten av Schweiz här i Umeå anförda av Hannula. Sverige var usla och spelade riktigt dåligt. Mika spelade bra, till han blev tacklad in i sargen i hög fart. Han åkte omedelbart till båset och hade ont, försökte ett byte till men gick sedan ut i omklädningsrummet för att inte återvända under resten av matchen. Ska kanske påpekas att detta hände efter ca 4-5 minuter av matchen. Det blev alltså inte mycket Hannula idag, hoppas det inte var något allvarligt...
Sv: Stalle till Malmö.
BMW2002: Haha ! Wernblom och Lusth i samma bås`? :P
Då blir det ett 3dje världskrig.
Kommer ihåg när pippirull ringde upp båda för att jävlas med dom.
Till den ena sa man att Lusth hade sagt si å så om werner *falsk dock*
Sen gjorde man lika dant med Lusth.
Kan säja att det rykte i telefonen hos dom båda =)
Tyvärr så klappa dom aldrig på varann när dom väl möttes, istället skika dom ner motståndarna en efter en, och dom båda låg i topp i den ligan =), Lusth dock med något högre utvisnings statistik.
Men dom har alltid haft ett ont öga på varann i hockey media.
Då blir det ett 3dje världskrig.
Kommer ihåg när pippirull ringde upp båda för att jävlas med dom.
Till den ena sa man att Lusth hade sagt si å så om werner *falsk dock*
Sen gjorde man lika dant med Lusth.
Kan säja att det rykte i telefonen hos dom båda =)
Tyvärr så klappa dom aldrig på varann när dom väl möttes, istället skika dom ner motståndarna en efter en, och dom båda låg i topp i den ligan =), Lusth dock med något högre utvisnings statistik.
Men dom har alltid haft ett ont öga på varann i hockey media.
Stalle till Malmö.
Jag hoppas hjärtinnerligt att Stalle sätter sin kråka på ett kontrakt med MIF till nästa år.
Va fan skulle han så långt norrut som Ö-vik att göra.Köra Skoter och göka renar ligger inte honom för.
Stalle är en utpräglad "sydlänning" och hör hemma i Mif där han är skolad.
Allt skitprat från Norrlänningarna om "storhetstid" och "NHL-förstärkningar" och "Sm-guld" är , som man kan vänta sig från norrliggande breddgrader, endast snömos.
Det är inte de feta namnen med stora löner som gör ett bra lag.
Det kan ni ju fråga Linköping om! Se hur bra det gick för deras "miljonsatsning" i år.
Nä, kontrakt med Stalle, några kloka ekonomiska värvningar till och en dröse hungriga juniorer så tror jag Mif kan vara med på alvar nästa säsong.
Så Stalle, kom igen, skriv på och dela en Tuborg med oss........
Ps. Om du kan övertala Wernblom att komma ner och lira några år så vore det fint. En bra back har vi alltid nytta av.Ds
Va fan skulle han så långt norrut som Ö-vik att göra.Köra Skoter och göka renar ligger inte honom för.
Stalle är en utpräglad "sydlänning" och hör hemma i Mif där han är skolad.
Allt skitprat från Norrlänningarna om "storhetstid" och "NHL-förstärkningar" och "Sm-guld" är , som man kan vänta sig från norrliggande breddgrader, endast snömos.
Det är inte de feta namnen med stora löner som gör ett bra lag.
Det kan ni ju fråga Linköping om! Se hur bra det gick för deras "miljonsatsning" i år.
Nä, kontrakt med Stalle, några kloka ekonomiska värvningar till och en dröse hungriga juniorer så tror jag Mif kan vara med på alvar nästa säsong.
Så Stalle, kom igen, skriv på och dela en Tuborg med oss........
Ps. Om du kan övertala Wernblom att komma ner och lira några år så vore det fint. En bra back har vi alltid nytta av.Ds
Sv: Malmö FF Hockey
Teus: Ok, jag får väl köpa den piken =)
Om nån säsong är vi kanske tillbaka igen och då ska vi visa att man kan sjunga utan trummor =)
Om nån säsong är vi kanske tillbaka igen och då ska vi visa att man kan sjunga utan trummor =)
Sv: Malmö FF Hockey
Teus: Självklart hade man hatat det laget, precis som man hatar MIFFO =)
"Om jag hade vingar som örnen, och vaknade med diarré, så skulle jag flyga till Malmö, och skita på allt jag hann se!"
"Om jag hade vingar som örnen, och vaknade med diarré, så skulle jag flyga till Malmö, och skita på allt jag hann se!"
Sv: Staal
kung mjällby:
han kanske länktar "hem"?
Han kanske får bättre pröjs i MIF?
Han kanske vill få bättre garantier för mer speltid om nu MoDo får en massa "stjärnspelare" så kanske han hamnar i en 3-4:e formation och dåligt med speltid?
Han kanske tycker att chanserna i MIF är hyfsat likvärdiga med MoDos?
Vem vet...
han kanske länktar "hem"?
Han kanske får bättre pröjs i MIF?
Han kanske vill få bättre garantier för mer speltid om nu MoDo får en massa "stjärnspelare" så kanske han hamnar i en 3-4:e formation och dåligt med speltid?
Han kanske tycker att chanserna i MIF är hyfsat likvärdiga med MoDos?
Vem vet...
Sv: Staal
ro:
Ja vad kan man säga? Karln gör ju som han vill, men sticker han nu får han aldrig uppleva ett sm-guld. MoDo väntar som sagt på förstärkningar från NHL till nästa säsong, och även om jag inte är så naiv att jag tror att Foppa kommer, så får MoDo åtminstonde förstärkning av 3-4 NHL proffs.
Detta kommer vara den avgörande faktorn för att MoDo kommer att spela om sm-guldet mot färjesta (igen) nästa år.
Hockey sverige vet att MoDo står inför en storhetstid i ishockey, det är bara att vänta. Orkar Staal göra det?
Ja vad kan man säga? Karln gör ju som han vill, men sticker han nu får han aldrig uppleva ett sm-guld. MoDo väntar som sagt på förstärkningar från NHL till nästa säsong, och även om jag inte är så naiv att jag tror att Foppa kommer, så får MoDo åtminstonde förstärkning av 3-4 NHL proffs.
Detta kommer vara den avgörande faktorn för att MoDo kommer att spela om sm-guldet mot färjesta (igen) nästa år.
Hockey sverige vet att MoDo står inför en storhetstid i ishockey, det är bara att vänta. Orkar Staal göra det?
Staal
www.sportenkort.dk/nyheder.asp?sportsgren=Ishockey&liga=Elitserien+2002%2F03&nyheder_id=17098
www.bt.dk/Sport.pl?c=right&aid=133960
Två väldigt glädjande artiklar om Staal..
www.bt.dk/Sport.pl?c=right&aid=133960
Två väldigt glädjande artiklar om Staal..
Sv: Peter A. fortsätter
Visst fan är man nya Einstein =) ----> 217.210.203.246/users/roozki/cola.htm
Peter A. fortsätter
Såg att Peter Andersson fortsätter ytterligare en säsong. Hoppades att det var ett aprilskämt men så är väl inte fallet. Kan bara hoppas att han då tar tag i sig själv och försöker göra en bra säsong för omväxlings skull!!!! De två senaste han spelat har varit bedrövliga!!!
Aprilskämt
Hmm...nu e man nyfiken...
E det ett aprilskämt att #55 stannar?!
Så måste det ju va...i själva verket har MIF gjort klart med Kim Johnsson som tröttnat på NHL-livet... :o)
Hej hopp!
E det ett aprilskämt att #55 stannar?!
Så måste det ju va...i själva verket har MIF gjort klart med Kim Johnsson som tröttnat på NHL-livet... :o)
Hej hopp!
« Föregående · 258402 · Nästa »
Hoppas han inte gör om det i VM bara. ;o)
Skönt att få höra lite om nyförvärv...tycker det är oroväckande tyst annars.