« Föregående · 332512 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Match
pajo: Ja, det är ju så det bör se ut från vår sida. Vi får inget för att försöka spela kul ishockey förutom mål i baken. Det är tråkig, förstörande ishockey som gäller för oss. Försöka tråkasönder motståndarna och slå in något mål.
Skönt att Hadelöv håller så här långt. Det är man inte bortskämd med. Det oroväckande är väl att hah har för vana att släppa in något skitmål per match och det är en period kvar...
Skönt att Hadelöv håller så här långt. Det är man inte bortskämd med. Det oroväckande är väl att hah har för vana att släppa in något skitmål per match och det är en period kvar...
Sv: Aftonbladet..
Hoppas spelarna har läst Anrells sågning av dom. Han har mycket rätt, hoppas att laget tar till sig detta rätt nu och visar hur bra de är egentligen!!!
Sv: Match
Nubben: mmm, skrivs så mycket skit i media. Jag orkar inte längre se på sportnytt o tv4-sporten. De njuter säkert av Mifs läge. Såg att Snacka om Nyheter drev om Mif också. Där den ena tävlanden frågade vad Mif var för något och så skrattade alla andra gott åt det=(
Tycker dock det är ett friskhetstecken att Mif:s ledning kör med öppna kort. Stefan Krueger verkar vara en mycket vetig vd.
Tror nog Mif kan skrälla ikväll med lite tur, 3-2 efter straffar. Kom igen pågar=)
Tycker dock det är ett friskhetstecken att Mif:s ledning kör med öppna kort. Stefan Krueger verkar vara en mycket vetig vd.
Tror nog Mif kan skrälla ikväll med lite tur, 3-2 efter straffar. Kom igen pågar=)
« Föregående · 332512 · Nästa »