Redhawk: e du dyslektiker? exempel: idag jag besökte isstadion vilken känsla var det efter fem månader vi har ny sarg, ny ljus och ser allmänt fint...? trots att det fanns bara cement istället för is fortfarande
Tjena:o) Det var ett tag sen som jag skrev här.sorry. idag jag besökte isstadion och vilken känsla var det efter 5 månader uppehåll,mmm vi har ny sarg, ny ljus och ser allmänt fint,trots det fanns bara cement istället för is fortfarande ))))). det var allt från mig. vi hörs . Kaz.
Brisebois:Ja d tycker ja oxå men d e så jävla synd att de inte köpte Ricard Persson d skulle bli ett super bra köp men aja nu får man hitta en annan back va sägs som en bra junior?
Om du bara nämner det ena laget, som i ditt fall Malmö, så skriver/säger man det nämnda lagets siffror först. Alltså, MFF leder med 4-1, inte med 1-4. Om MFF låg under så skriver/säger man 1-4.
Jönsson: Gå in på Bofors hemsida hemsida och läs Bofors tränare säger om matcherna mot MIF och BIF, snacka om storhetsvansinne! Det måste vara jobbigt att vara bäst i 2 matcher men ändå förlora med 2-0 och 8-2!
Jag tyker att man bara hör massa dåliga saker om MIF. I tidningen på radio och tv. Varför är det så jag tyker att MIF är ett super bra team. Så säg något bra istelet
Nubben:Jag hoppas ingenting, jag VET att du har fel! Det är ju tur att era äldre spelare håller måttet,NOT! Våra äldre spelare hade lekstuga med det ryska topplaget Lada Togliatti igår och mot Bofors i onsdags.
6 Lundström: Jag sa väl inte att BIF hade ett gamalt lag ?
Jag sa att de äldre spelarna inte håller måttet längre. Det är en stor skillnad det, men men, som sagt alla har vi ju fel någon gång, du får väl hoppas att jag har fel den här gången ;)
Nubben: Brynäs har en medelålder på strax under 24 år och MIF:s medelålder ligger på strax över 25 år.Vi har inför denna säsong värvat Miettinen och Laitinen 2 st finska landslagsmän, Anger poängbäst i AIK förra säsongen, en kanadensisk landslagsmålvakt och så har vi plockat upp juniorerna, Östlund,Jobs,Mårs och Floberg.Östlund vann skytteligan i j-20 Superelit förra säsongen.Men som sagt vi får väl se! Ha det!
Man skulle börjat med en föryngring av laget för ca 4 år sen, inte förra säsongen, där av tror jag att BIF koommer ha 2 lite sämre säsonger nu.
Sen finns det ju fler saker so mspelar in, tyngd saknas.
Men som sagt inget lag i Elitserien är felfritt. Men Hockeysnack är ju till för att säga vad man tror och tycker, och detta är iaf vad lilla jag tycker ;)
Sen får ni väl håna mig om BIF leder serien efter halva säsongen eller nått ;)
6 Lundström: Jag har mina anledningar till att jag tror det.
Bla annat tycker jag att BIF har byggt upp laget på helt fel saker. Grunden är inte stabil nog. MIF har en bra gund och om juniorerna lyckas ta steget redan iår han MIF ett kanon gäng.
Men som sagt vi får ju vänta och se.
Så får vi ju se vem som skrattar om ett par månader, ditt HAHAHA kanske har bytts ut mot en massa tårar då, vem vet ?
går att vända på din formulering oxå.. om man inte klarar av att hålla nollan mot ett sådan pissgäng hur ska man då göra det mot elitserielagen? För några åttamål lär man inte göra i varje match.
Eftersom ja bor i Enköping så tog jag mej tid att läsa Enköpings Posten idag, brukar vanligtvis inte läsa den. Men idag fann jag en intressant artikel på sportbladet där d stod att Niclas Hävelid var hemma i Enköping för att spendera sommaren, d stod mycket om hans tid i NHL o dess framtid..
Frågor ställdes där man undra vilket lag han föredrar att spela för när NHL tiden är över och Elitserien lockar..
- Hävelid gav ett ganska konkret svar där d stod att AIK står närma hjärtat och som han nog vill spela för, dock att dom måste spela i Elitserien, ingenting allså om MIF, inte ens ett gott ord på 2 sidors artikel blad...Lite dåligt tycker jag!..men men!.
Härligt att Hadelöv fick hålla nollan, och bra att de startade försäsongen med en bra försvarsinsats. Ska bli kul och se hur det går i turneringen i Halmstad nästa vecka.
KentaK: Precis, det kvittar om man vinner med 8-2 eller 2-0, det är ju vinst som räknas. Tycker det är mer meriterande att hålla nollan mot det där pissgänget än att släppa in två mål som Brynäs gjorde!!!
DoktorBob: Kan man göra annat är att instämma ? ;)
Man är ju såklart nyfiken på hur det går. fast egentligen så kvittar ju resultatet helt och hållet, men målkyttar och så är alltid givande.
Ett mål är ju alltid ett mål, jag hoppas Toivo och Vas får trycka dit några nu innan ES börjar, för om de två kommer upp i en standard som motsvarar deras talang då smäller det de nhär säsongen...