Skulle nästan tro att det är en match alla utom just Dif vill glömma ganska omgående. Visst är det typiskt att Elitserien sämsta lag på att göra mål ska vakna just mot Mif...det är HÄRLIGT att vara Miffare.
anders: Ursäkta mig, men kan du hjälpa mej hur man gör med denna sidan..Varje gång jag går in på den så är jag online o jag vet inte riktigt hur man gör,så kan du vara snäll o beskriva hur jag ska göra!
Visste inte att Persson var tillbaka i Sverige redan och i Skånes TV-Puck lag dessutom! Är han inte lite överårig och borde han inte slippa sitta på bänken? ;)
4th Line 18. PERSSON, Rickard 11. SCHULTZ, Jonas 7. MÅNSSON, Johan
Nubben: Nä man ska inte klaga när man inte ser matchen, men man kan väl misstänka. Vill inte heller säga att det har något att göra med att DIF mer eller mindre är Stockholms representationslag och inte får gå dåligt. (Inte bra för någon när Dif inte ens fyller Globen till en tredjedel) Men man kan väl återigen misstänka.
anders: Tja, Damgaard var bra och billig utfyllnad av backbesättningen. Han klagade inte över att få sitta bänkad och satt still i båten. Nilsson har aldrig gjort något mer än sitta tvåminutare.