Vad jag förstod av kommentarerna var VFHC-DIF en rikitgt usel hockeymatch utan tempo eller intensitet överhuvudtaget. Förmodligen var det inte många som ville se två gäng trötta lite mindre medelålders gubbar åka runt i Scandinavium heller.
idag satte Percy med lillis och hade papper med sig på alla mif spelare och vilka som ska bort elle in. jag kan säga att det kommer troligen 5 spelare från J20 . ska spela med Alaget till nästa säsong.
ignoreland: Det kanske beror på att ingen vill se ett gäng trötta medelålders dyngsprättare åka och lata sig på tv´n? Och naturligtvis fejkar du ihop ditt klagande med en grov överdrift som inte har någonting med verkligheten att göra. Det känns trist. Och om nu DIF´s etertid är så kraftigt överdimensionerad, kanske det är så att det är frölunda som är gynnat i slutspelssammandragen? Och att Göteborg plötsligt blivit favoriserade framför er i rutan? Hemska tanke!
För övrigt, Nilssons dragning var verkligen stencool. Men hade jag varit tränare vetisjutton om karln någonsin hade fått ställa sig på isen igen. Hur vågar han bara?!
Nu är det dags att rensa ut alla omotiverade spelare samt dom som är för gammla,typ hälften av backarna som inte hänger med i spelet. Nästa år vill jag inte se några trötta gubbar som glider omkring på isen,För fan det måste finnas andra spelare i sverige som är mer MOTIVERADE än dom vi förfogar över. Mif får lära sig att värva spelare som har tiden framför sig ,inte bakom sig.
Håller med dig ignorland. hoppas att Percy ser till och kallar tillbacka Wikegård , För att han är en riktig tränare med ambitioner och kan skrika åt spealre om det behövs. PERCY KÖP WIKEGÅRD.PLEASE
jaha och man har sett kanske sista matchen för säsongen idag, mycket besviken faktiskt. första period var katastrof, det var div3 lag som var på isen och inte MIF, starkt av Bäckis att säga till JUSSI att han kan duscha och gå hem. och sandström stor besvikelse liksom Robban . Jeppe tappade pucken många gånger och blev i en dem backlänges mål . det är bara kedjan med Mackan, whala, Hannula som var bäst tycker jag. synd om supporter som gav järnet idag ,och för de är bara att lyfta på hatten. vad gäller Ola Nilsson så han var OK. och grattis till 1p. men fjärde målet får ta på sig med. det var hela och ses nästa matchen kanske ))) kaz.
Det är HÄRLIGT med måstematcher, Mif vinner en av de två borta matcherna som följer. Sen vinner vi hemma och vi har en rafflande 7:e och avgörande match!!! Det är vad jag önskar mig!
Troligast är dock att HV avgör med två raka hemma segrar men vem bryr sig om troligt!?!? :)