Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

Dags att lägga ner

Dags att lägga ner
Man tittar in här idag igen och får en chock...

Håller ni fortfarande på?

Spud... tyck vad du vill om mig, MIF och Percy. Jag är ingen allvetare eller någon bättre människa än någon annan, men nog fan vet jag mer om MIF än t.ex dig. Så där får du ge dig...
Tycker det är tragiskt att det finns supportrar som tänker som du, visst kan man tycka mindre bra om ett lag eller någon person. Men inte fan lägger man flera kvällar på att sitta o tjafsa hit o dit om nått helt otroligt korkat som det här.

Håll på ditt lag, o gråt en skvätt när MIF går still slutspel i vinter...

/"Mr Know it all"

Sv: Dags att lägga ner
Nubben: Word! Jag kan tyvärr inte hålla käften för tomma ord...

Magnus: Spud har avverkat en hel del gästböcker om vi säger som så. Han tittar in lite här o där, kläcker ur sig nått mindre begåvat o så nappar några... Pang han har fått precis som han velat.

Vem bryr sig om vad han tycker om MIF, eller för den delen vilket lag som hellst.
Personligen tycker jag bara det är så lönlöst att sitta o tjafsa med personer som bara är ute efter en sak...

Det är som sagt verkligen, dags att lägga ner nu....

Nubben: Håller med, men måste få BEVISA att han inte vet NÅGONTING genom att från och med nu bara svara med FAKTA och inte säga vad jag tycker.

Magnus: Du gör givetvis vad du vill :P

Jag orkar inte mer iaf, kan väl förhoppningsvis lägga min tid på nått mer givande.

Nubben: Jag gav upp och såg Master & Commander istället, fler verkar ha givit upp. :)

Magnus & Nubben:

Om ni vill veta exakt vad Spud har för roll på internet så skall ni läsa den här länken.

Magnus:

Mycket bra film (så nu fick även jag flika in i den här "debatten ;) )

scim: Inte alls dum faktiskt, lite väl "förrvirrande" stridsscener i slutet. Jag hade mycket svårt att hänga med vilka som var vilka så att säga. Säkert meningen men eftersom de flesta inte bar någon form av kännetecken som exempelvis uniform var det lite jobbigt att hänga med tyckte jag.

Poffa: Vet inte om trollet Spud lyckades såra någon, han lyckades dock med att ta upp en ohygglig mängd plats på en massa tyckande utan fakta. Grymt irriterande, som en mygga i örat när man vill sova...

Magnus:
fast visst är det friskt med en "levande" GB med debatt !
;-)

Kalle K: Ska det vara denna typ av debatt ser jag hellre en död GB. Det enda jag fick ut av denna debatt var att Herr/Fru/Fröken Spud inte går att debattera med. Varför jag ändå gjorde det trots inrådan från andra var att jag blir tolig på folk som förnekar fakta för att få fram sin åsikt...

Magnus:
Tja spud lever rövare lite varstans..han gillar det :-)

Kalle K: Har förstått det, roligt liv...

Haha, mycket roligt.

« · 397967