Spud... tyck vad du vill om mig, MIF och Percy. Jag är ingen allvetare eller någon bättre människa än någon annan, men nog fan vet jag mer om MIF än t.ex dig. Så där får du ge dig... Tycker det är tragiskt att det finns supportrar som tänker som du, visst kan man tycka mindre bra om ett lag eller någon person. Men inte fan lägger man flera kvällar på att sitta o tjafsa hit o dit om nått helt otroligt korkat som det här.
Håll på ditt lag, o gråt en skvätt när MIF går still slutspel i vinter...
Magnus: Spud har avverkat en hel del gästböcker om vi säger som så. Han tittar in lite här o där, kläcker ur sig nått mindre begåvat o så nappar några... Pang han har fått precis som han velat.
Vem bryr sig om vad han tycker om MIF, eller för den delen vilket lag som hellst. Personligen tycker jag bara det är så lönlöst att sitta o tjafsa med personer som bara är ute efter en sak...
Det är som sagt verkligen, dags att lägga ner nu....
scim: Inte alls dum faktiskt, lite väl "förrvirrande" stridsscener i slutet. Jag hade mycket svårt att hänga med vilka som var vilka så att säga. Säkert meningen men eftersom de flesta inte bar någon form av kännetecken som exempelvis uniform var det lite jobbigt att hänga med tyckte jag.
Poffa: Vet inte om trollet Spud lyckades såra någon, han lyckades dock med att ta upp en ohygglig mängd plats på en massa tyckande utan fakta. Grymt irriterande, som en mygga i örat när man vill sova...
Kalle K: Ska det vara denna typ av debatt ser jag hellre en död GB. Det enda jag fick ut av denna debatt var att Herr/Fru/Fröken Spud inte går att debattera med. Varför jag ändå gjorde det trots inrådan från andra var att jag blir tolig på folk som förnekar fakta för att få fram sin åsikt...
Håller ni fortfarande på?
Spud... tyck vad du vill om mig, MIF och Percy. Jag är ingen allvetare eller någon bättre människa än någon annan, men nog fan vet jag mer om MIF än t.ex dig. Så där får du ge dig...
Tycker det är tragiskt att det finns supportrar som tänker som du, visst kan man tycka mindre bra om ett lag eller någon person. Men inte fan lägger man flera kvällar på att sitta o tjafsa hit o dit om nått helt otroligt korkat som det här.
Håll på ditt lag, o gråt en skvätt när MIF går still slutspel i vinter...
/"Mr Know it all"