Dragan 2k: stor skillnad på medgångsklack o publik! det är skitsamma hur många man är! ni hörs ju inte! förrens ni LEDER! då börjar det låta lite!! men om ni ligger under så blir ni genast knäpptysta! det är starkt att mifklacken på 120 personer kunde låta mer än 1100 GG idag isf! å att det var starkt vete fan! kolla e skadelista o gämför med våran! domaren hade en 1:a på oddset! ni gjorde ett jäkla tur mål på en sneträff som råkade styras på en frölundaskridsko in i mål!
Jönsson: Hmmm det gjorde du visst :) Skit samma hade du vart lite mer objektiv (om du vet betydelsen av detta ord) så hade det vart trevligt att tjöta med dej.
Jönsson: Jaså ni kör gamla meriter. Visst Sm-guld var det länge sedan VF snodde åt sig. Men fortsätt ni att snacka om era gamla Sm guld för det är det närmaste ni kommer ett SM tecken igen.
Som tur är finns det rättivsa i denna värld. Frölunda spelade inte på topp men vann ändå mot ert patetetiska gäng. Att ha som filosofi att spela sarg ut, hålla i motspelare och inte bjuda upp till hockeyunderhållning skulle gott och väl förklara att ni ligger under kvalsträcket (där ni hör hemma) samt att ni konstant tappar publik.
medgångsklack kan du snacka så mycket du vill om. VF har ett publiksnitt på 9000 pers efter säsongsavslut. Ni har inte ens hälften. Frölunda har alltid mycket publik oavsett hur det går.
Jönsson: Och precis hur fantasifullt är det att skrika Hata Göteborg vareviga gång man ser er?? Sen talar du emot dej själv nu... du säger GG bara läta när VF gjorde mål... men samtidigt säger du att GG skrek Frölunda HELA TIDEN :)
MoK GG: fel igen! jag erkänner när jag har fel! o vad jag har sett ikväll e får väl jag tycka vad jag vill om! jag kanske definierar en bra klack på ett annat sätt! jag tycker att man ska höras mer än när man gör mål! ni tycker kanske att det räcker, inte vet jag! på tal om fantasifullt, hur fantasifullt är det att skrika frölunda "hela" tiden (när ni väl skriker) jag har mina åsikter, o dom står jag för!
Jönsson: Nu ger jag mej in i leken igen. Det är svårt för dej som Malmö supporter som stog i Malmö klacken att säga att Gia Gubbar inget lät och att ni lät så mycket. Jag satt 2 sektioner från Goa Gubbar och hörde dom hela tiden men hörde inte er mycket. Scandinavium är aningen stort sitter du på ena sidan så hör du knappt till andra. men måste oxå erkänna att Goa Gubbar hade nog ingen av sina bättre dagar vilket var konstigt med 11 000 på läktaren,
Jönsson: Ja, sm-guld känns inte så avlägset fast det inte gick så bra. Jag kan hålla med om att trumman lät mer än GGs, så mycket mer väsen gjorde ni inte av er... Hehe, medgångsklack, medgångspublik, ni borde vara smickrade att det ändå kommer över 11000 för att se bottenlaget mif...
Huselius Army: ja det vet väl inte du vad ett sm-guld e för du lär ju inte ha fått uppleva något=) men vi lät betydligt mycket mer än vad goa gubbar gjorde! antingen e ni en dålig medgångsklack eller hade ni vilket jag hoppas bara en dålig dag!
Jönsson: Skillnanden mellen dej och mej är att jag erkänner att jag har fel. OK du är 18 men du beter dej inte så. men jag dumpar disskusionen med dej för den leder inget vart och är absolut inte kreativ.
MoK GG: hårda ord från en liten man! ynkligt att höra lössen hosta! vi skrek hela matchen tillsammans med en ' trumma som användes ibland! om du bara hörde oss två ggr så måste du vara en riktigt gammal gubbe! för när vi skrek så hördes det och när vi inte skrek så var det tyst i hela hallen!
Jönsson: Yes, redhawks med den största bongotrumman söder om Jokkmokk, och med mest kreativa man kunde hitta på var att bokstavera till mif. Grattis... Fast å andra sidan var "hata göteborg" ganska fantasifullt... Att domaren var usel kan jag hålla med om, hadelöv borde åkt på matchstraff. Skulle bli förvånda om redhawks ens ägde bussen de kom i...
Jönsson: Brukar vanligtvis inte kommentera sådanna patetiska inlägg som du skriver. Domaren var urusel... tyckte han var lika urusel åt båda håll. Du säger Goa Gubbar hördes 2 gånger... jag hörde er en gång så då måste Goa Gubbar vart bättre då.... slagorkester? Vems trumma lät mest?? Ja inte Goa Gubbars iaf. Väx till dej och lär dej vara kritisk på rätt sätt och kom tebax när du kan hockey!
jag var i göteborg idag men redhawkssupport! det var skitkul! snöplig förlusr verkligen, men det mest pinsamma inom hockeysverige upplevdes på en o samma match ikväll! domaren var usel och de så kallade goa gubbarna hördes två gånger under hela kvällen båda tillfällena de gjorde mål, annars var slagorkestern tyst hela tiden! mif ägde på plan o läktarna i scandinavium ikväll!