Håkan Åhlund till Timrå låter inte som någon lyckad värvning. Om jag inte har hört alldeles fel så fick han sparken från sin tyska klubb pågrund av att han var för dåligt tränad. Och eftersom den tyska ligan håller en sämre klass än den svenska elitserien så borde väl han också vara dåligt tränad här. Sedan så är han enligt mig bara en "diva" och hans sista år i Mif vill man bara glömma. Han bara gnällde och tjabbade om att han ville bli proffs och tjäna pengar. Den mannen vet inte vad lagkänsla är och då har Timrå gjort en dålig affär, för i den klubben har alla andra en rejäl lagkänsla!!!!!!
jo kanske de, men nu stämmer det inte att han e dåligt tränad, han har stämt klubben för att dom sagt så, men alla i malmö e ju divor titta p ålaget och på tabellen de där laget skulle ligga bland dom 3 första egentligen men dom tänker bara på pengar
vega: Alla i Malmö är definitivt inte divor, tycker du det så har du inte sett dom. Och sedan håller jag inte med dig om att de skulle ligga bland dom 3 första. För mig är Mif i bästa fall ett mittenlag typ 5-6:e plats. Försvaret i Mif är för dåligt för att vi skall kunna ligga så högt upp. Men den största anledningen till att vi ligger där vi ligger beror delvis på slarvigt försvarsspel men främst på att vi har varit för ineffektiva framåt. Med sådana anfallsspelare som Mif har så skall vi bara inte ligga så långt ner i tabellen. Men jag hoppas och tror att det vänder nu!
anders... ber om ursäkt när det gäller vega.. tyvärr så gör han bort sig lite överallt.. men vi får hoppas att han blir utsparkad ur hockeysnack..han är ingen bra ambasadör för TIMRÅ IK...
Mif:s försvar VAR dåligt, de senaste matcherna har de spelat kanonsäkert. Nu är det forwards som är syndarna och inte gör mål. Fortsätter försvaret i samma anda och Hadelöv fortsätter att höja sig. Ja då är det bara för våra forwards att börja göra det som ishockey går ut på...göra mål.