Marek Malik är bra på att få game misconducts, inget mer.
Vad har vi i MIF emot unga, snabba försvarare, som INTE har varit 2 år i TYSKLAND och 3 år i ÖSTERRIKE och gått ner sig i de ligorna innan de kommer hem till Sverige för att varva ned med ett par mellanår i MIF innan de slutar?
dansken99: Jag får liknande mail av MIF fans då o då, fast de är då riktade åt andra hållet. Så vi kan kanske enas om att det finns ett antal personer i båda lägren som behöver klippas samt behöver jobb. (kanske arbetsförmedlingen sköter sitt jobb dåligt i Skåne..)
För er som undrar hur det går för ex-miffaren Niklas Hävelid over-there, har jag saxat från Expressens hemsida en del av en artikel om honom.
// Niclas Hävelid hjälpte till med en målgivande passning när Anaheim besegrade Colorado på hemmaplan (3-2) för första gången sedan den 15:e mars 1998. Hävelid passade fram till ryssen Stanislav Tjistovs 1-0 mål. //
Kul att se att han får vara med i matchprotokollet. Kul oxå om han kanske kunde återvända till MIF igen, kanske tillsammans med Kim Johnsson, det hade smakat fågel det *L* . MIF mot SM-Guld 2003.
varför stefan är avstängd????? i dagens träning ¨å var det bara 9spelare på isen(((( resten hade fys träning. Sjögren var på isen och han verkade helt OK. Mackan var också på isen och åkte friskt utan att skjuta hård. och sen varför publiken på sitt plats i malmö är så tysta??? jag sitter bland de för att jag är lite gammal och har dålig rygg.och jag är helt ensam som klappar med ståplats. men ingen som vill hjälpa mig och få igång slipnissar.))) så verkligen jag förväntar mig mycket skrik från stå till oss kanske det hjälper. ha det .kaz.
Kul att Sjögren är tillbaka, han kommer att behövas ordentligt. Men hur står det till med Peter Andersson? Enligt Lillis på matchen mot VF skulle han vara tillbaka till idag, måndag, är det fel eller kommer han att spela på torsdag? Hoppas att även de andra skadade snart kommer tillbaka. MIF mot SM-Guld 2003.
dansken99: Har faktiskt ingen aning om hur det är med Wahla... Men det jag nästan är mest orolig för, är hur det är med Suursoo... Han är ju en mycket viktig målskytt för vårt MIF, så jag hoppas att han kommer tillbaka snart. Eller också kommer han tillbaka och prickar formen i slutskedet av serien då det lär behövas som mest!
Någon som vet hur allvarlig Wahlbergs axelskada var egentligen från matchen mellan VF-MIF? Vore intressant att veta om och såfall hur länge han blir borta. Krya på dig Wahlberg. MIF mot SM-Guld 2003.
Kom igen nu för tusan alla Miffare! Nu gäller det. Luleå hemma på torsdag... Ta med ALLA ni känner som håller på MIF eller gillar hockey, det är nu det avgörs om ni är medgångare eller ej...
Där håller jag med dej, publiken lär komma tillbaka om dom börjar att ta mer poäng. Det e jävligt synd att dom inte kommer nu också när Mif verkligen behöver allt stöd som dom kan få.....
Det är klart att dom kommer att hålla sej kvar, det blir lungt slutspel, det var samma sak förra säsongen.. Det finns inte en chans att dom ramlar ur Elitserien.....
19 Nicke: Ja, vem har lagt spelschemat egentligen? Den människan e ente redi i huett. När ska f.ö. MIF ha flyt med domare och marginaler? Jag tycker att man tjänat in till en hel del "gratispoäng" snart. Det var länge sedan man hade anledning att känna sig stolt över MIF, men, det sätt på vilket man kämpat i de senaste matcherna, trots alla motigheter, imponerar verkligen. Fortsätt kämpa så pågar!
Vad har vi i MIF emot unga, snabba försvarare, som INTE har varit 2 år i TYSKLAND och 3 år i ÖSTERRIKE och gått ner sig i de ligorna innan de kommer hem till Sverige för att varva ned med ett par mellanår i MIF innan de slutar?