Men André kan varken åka skridskor eller hantera pucken iår.. förstår ärligt talat inte varför han får vara med längre..
Är bara upprörd över att Rama skadades när han påbörjade vad som såg ut att bli hans bästa match för säsongen.. han hade behövts i toppform för att reda ut det här..
Grattis till utklassningen!!
aik hade väl säsongens sämsta match och malmö sin bästa.. Ni förtjänar nog att stanna kvar efter de här siffrorna!
Om vi och Leksand besegrar Brynäs och vi skulle torska mot o-hamn vilket inte skulle vara orimligt i frågan så har ni eran plats tillsammans med Leksand.
Antos: Ja visst var det en snäll match igår, du såg den inte förstår jag. Den var precis så hård som man vill att alla hockeymatcher skall vara men de sällan är förrän i slutspelet i Sverige. Tacklingar med höga armar och händer togs det inte en gång för och spelare flög som vantar.
Tänker inte jämföra med Nordström vs. Foppa. Det är fortfarande bara du som har synpunkter på händelsen av alla de SkAIK fans jag pratar med.
Antos: Asso alla får väl ha åsikter, visst... Men nu är det så här att det finns ingen i MAlmö som medvetet skadar någon. O ikväll kommer ingen "plocka" någon eller vad du nu kallade det.
Vi spelar hockey... Tyvärr har det gått sådär den här säsongen. Men skam den som ger sig!
Hoppas på en bra match ikväll där vi sätter våra chanser för en gångs skull.
Håller verkligen inte med dig och jag måste säga att jag aldrig varit speciellt förtjust i klubbor och handskar i ansiktet på spelare!!!
Klassar det malmö(backen?) gjorde på Rama likadant som det Peter Nordström gjorde mot Foppa, Det blev avstängning där va.... MMMM...
Dessutom var VF mot kaffet igår en relativt snäll match vad jag såg och hörde av killarna på tv. Bortsett från den fullt idiotiska slashingen/'rappet' i högardhs knäveck!
Stefan: vad fan yrar du om??? det va ju solklart att det inte va någon spelare imålgården dom visa ju reprisen 2 gånger och dom sa ju det själva att det domaren dömde helt rätt
MrRedhawks: Vi kan hellre ta Oskarshamns målvakt. Han är bra samtidigt är han mycket billigare. Jag har inget förtroende för Nurminen han är alldeles för ojämn samt att han tror att han är bra med klubban bakom mål men det är han inte. Blir det fortfarande NHL-Lockout så hade jag hellre sett Breudor (eller hur han stavar sitt namn) från New Yersey.
Jag har så svårt att ta det här, hade vi åkt på klara förluster där vi mött bättre lag då hade jag inte sagt nått. Men på det sättet vi förlorat varje match nu på slutet, det har varit tungt...
Men det är inte helt kört, så länge chansen finns måste vi stötta o kämpa på. Det är trots allt så lite som skilljer. Ett domslut, ett stolpskott, en bruten klubba... o.s.v Det är inte mycket som gått med oss de senaste åren... Någon gång måste det väl vända? Varför inte i de här 3 sista omgångarna av KS ? =)
Nubben: Det är inte upp till oss, två av topplagen får som sagt bara ta tre pinnar till. Skellefteå kan vi hjälpa på vägen till detta mål om sen Brynäs gör sitt. Samtidigt får vi hoppas att Nyköping kan skrälla igen mot Brynäs och att Leksand tar resten...
Magnus: Där finns en stomme apelare att bygga vidare på. Det som är saken är att vi har många unga lovande spelare som kommer få chansen nu. Det kommer nog bli bra i slutändan.
Men asso det är faktiskt som så här att vinner vi mot Skellefteå och borta mot jumbon Oskarshamn... Då kommer vi vara med o slåss i sista omgången. Där har vi Nyköping hemma...
Det är inte kört än, men visst ser det inte mindre bra ut i dags läget...
Det känns vädigt tungt att starta ett nytt ämne med detta namn. Vi har fortfarande en teoretiskt liten chans men det är extremt liten. Nu är målet att vi ska spela i elitserien 06-07. vilka spelare kommer vi ha kvar från dagens trupp vilka kommer in???
Ja det är mycket snack men jag vill så mycket att Nurminen stannar men det ser jag som en lika stor chans som om att vi ska spela i elitserien nästa säsong . fan vad det känns tungt. :( :(
mok: Alternativ 2 är rätt svar på den frågan. Men nu är det snart slut på Lappvistelsen för mig. Har bott här sedan 99 och har fått så det räcker av ingenting...
Magnus: Jo det blir ju liksom lite så. Så värst mycke företag etc finns det ju inte där uppe som kan sponsra båda klubbarna. Men vi får se hur det blir. Blir intressanta derbyn där uppe.
Kommer sakna MIF resorna, vart skall jag nu äta på MAX nånstans :)
Det räcker med 2 p för LIF och BIF på sön så är era chanser borta