Merla: haha får fan ta o göra det, men jag tycker inte om o klaga men kunde inte låta bli förut. Men vafan. Riihijärvi har inte gjort poäng på länge, så fan får fan skärpa sig.. Nöjd nu? ;)
När jag såg fbk-mif så gjorde peter andersson en jävla massa missar. Tydligen så har fortsatt med det, och man blir bra less på honom, Och sen har vi kära Petrasek som jämt sitter i utvisningsbåset i viktigalägen.
Mif är tydligen lika dåliga denna säsong som vi var förra. Får hoppas på en vändning snart.
måste också uttrycka min besvikelse över dagens femmor, tycker inte en enda är korrekt...var bättre tidigare. ex: på bra femmor enligt mig: hannula-rydmark-jussi, mattsson-thure/wahla-nielsen osv..
Thomas: Första perioden var definitivt ingen bra match av MIF. Lojt spel, mycket slarviga passningar samt målsumpning. Rydmark hade öppet mål men kunde ej få upp pucken. Straffen var korrekt dömd. Men 1-3 målet var slarv av Peter Andersson som missade pucken i anfallszon och släppte då förbi Kyrö som enkelt kunde göra mål. Och båda senare målen i spel 4 mot 5. Straff förvisso för ena men dåligt i mina ögon, ska inte få hända. MIF mot SM-Guld 2003.