J20 slutspelet
236994 · Nästa » Till forumet
Sv: J20 slutspelet
CoolaKoffe:
Perfekt att det blev Huddinge, det är ju nära för dig! :-) Bara att infinna sig på plats i Björkängshallen då!
Perfekt att det blev Huddinge, det är ju nära för dig! :-) Bara att infinna sig på plats i Björkängshallen då!
J20 slutspelet
Här är kvartsfinalerna i J20 slutspelet
Brynäs IF - AIK
Frölunda Indians - Hammarby IF
Timrå IK - HV 71
Huddinge IK - MIF Redhawks
Det ser ganska bra för Malmö. tycker nog att Malmö ska gå vidare mot Huddinge.
Brynäs IF - AIK
Frölunda Indians - Hammarby IF
Timrå IK - HV 71
Huddinge IK - MIF Redhawks
Det ser ganska bra för Malmö. tycker nog att Malmö ska gå vidare mot Huddinge.
Som Hockeymagasinet påpekar så är Huddinges J20 rejält förstärkta lagom till slutspelet.
Orsaken är lika enkel som att Frans Nielsen numera spelar i MIFs J20, dvs Huddinges A-lag har spelat klart för denna säsongen.
Så det blir säkert stenhårt och små marginaler som avgör...precis som det ska vara.
Lite intressant förståss är att inget lag valde att möta MIF!
Annars var ju reglerna sådana att de fyra första lagen fick välja sin kvartsfinalmotståndare.
Huddinge var sist om att "välja" och fick helt enkelt bara ta det som fanns kvar...dvs MIF.