Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

Petrasek

Petrasek
Han är spelklar redan till ikväll, men vi vet dock inte om Bäckis och Johansson väljer att sätta in honom direkt i hetluften...

Jag hppas dock på det, Due Boje har inte övertygat preci, Petrasek och P.Andersson som ett backpar tack, då blir det vinst ikväll...

Sv: Petrasek
Hej nubben. Jag är självklart hv fans,men jag kan inte fatta att du hoppas att petrasek ska vara spelklar redan ikväll. Som du säkert vet så kommer petrasek för några säsonger sedan från hv. Men nästan alltid när han spelar mot sitt gamla lag är han lite för övertänd. I jönköpings posten stog det om petrasek för några dagar sedan, pga han s vattenkoppor mm. Men han sa oxå att om han haft tex totalt 80 utvisningsminuter under serien så har hälften av dem kommit mot hv. I Kinnarps när han spelar så brukar han oftast sitta 3-4 gånger per match. Men om ni vill spela mycket boxplay ikväll så varsogoda. I och försig har hv71:s powerplay varir rätt uselt,men vem vet det kanske vänder och då blir petrasek syndar bock. Tack för mig

Tack för upplysningen, Nubben. Hoppas att de prövar petrasek i några byten iaf, han blir nyttig att ha längre fram i slutspelet.

hvelgen:

Har du sett Due Boje spela på senaste tiden ?
Om du hade det så tror jag inte du hade sagt något ;)

Hellre en Petrasek i utvisningsbåset än en Due Boje på isen...

;)

Jag går bara och väntar på matchen... så jäkla rastlös. borde plugga matte, men går inte koncentrera sig. man tänker fan bara på matchen ikväll=)

6h kvar

« · 65026