Skrämmande 1: Att Hadelöv inte får chansen i Tre Kronor. Han har ju varit enorm hela hösten. Kasst!
Skrämmande 2: Hannula med igen. Ledningen har inte många rätt där. 2 mål och 1 assist (INTE 2 för det var Norgrens den ena). Han har varit fullständigt USEL hela hösten. Men November-lovet så...
Skrämmande 3: Varför vågar inte landslagsledning ta med en spelare som Mattias Wennerberg? Har varit riktigt bra i höst.
Skrämmande 4: Varför får Thomas Johansson chansen IGEN? Han har inte varit direkt lysande i LHC-tröjan.
JoJo: Vi får väl trösta oss med att Hardy inte i vanlig ordning har kvoterat in ett par meninglösa Juvergårdare, endast Falken denna gång. Att Wennerberg inte får chansen är en gåta.
Ville bara säga lycka till idag. Även fast mitt hjärta slår för FBK. Jag hoppas verklligen den värmlänska vargen biter huvudet av eran fågel så fjädrarna yr.
barking-wolf: Vill inte önskar Er lycka till iaf, och hoppas våran hök hackar ögonen ur er varg *ler*
Malmö släpper iaf inte in så många mål per match hittills och jag hoppas det förblir så ikväll och resten av säsongen. När hela truppen är intakt förmodligen är det så efter uppehållet så kan vi spela ihop kedjorna igen, och då blir vi farliga!!
Forza Malmö!!!!!
Vi e rööööde vi e viiiiide, vi e soooorte, vi e Malmö!!!!!
Skrämmande 2: Hannula med igen. Ledningen har inte många rätt där. 2 mål och 1 assist (INTE 2 för det var Norgrens den ena). Han har varit fullständigt USEL hela hösten. Men November-lovet så...
Skrämmande 3: Varför vågar inte landslagsledning ta med en spelare som Mattias Wennerberg? Har varit riktigt bra i höst.
Skrämmande 4: Varför får Thomas Johansson chansen IGEN? Han har inte varit direkt lysande i LHC-tröjan.