Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

Så är det!!!

Så är det!!!
Det ska vara en vinst ikväll
men... det går en äcklig känsla att dom förlorar.
liksom Linköping en litet gäng som kan skrälla.
Men 6 raka ska ju inte vara så svårt.

Forza Mif

Sv: Så är det!!!
hoppas du får rätt! hänger mycket på backarna, skulle jag tro.

Blixten:

Det blir ingen vinst för MIF ikväll, vi kommer att ställa upp med lika många spelare, (fast bättre) så något litet gäng kommer vi inte med.

MIF har tagit fem raka nu, men nu kommer förlusterna som på ett radband. Till kvalet, (vilket jag föst tippade AIK,MIF) ser det med all sannolikhet ut som det blir Timrå, AIK. Men ni får passa er.

Kvällens resultat: 4-7
Odds: 2,17

Heja cluben.

är Mif motiverade blir det vinst i kväll.

Grabbarna är motiverade tro mig...
Det är en enormt härlig stämning i laget och alla sikar in sig på 2 raka vinster till nu hemma mot LHC och Frölluundaaa.

och matchen slutar 5-2 till MIF , matchenslirare blir Hannula i stark konkurans av Hadelöv, som gör ännu en stormatch i målet.
Sen skadar sig Salo (hoppas jag dock inte), och Hadelöv ersätter snabbt till OS-laget. Alla tro han ska vara 3:e målis då, men han överraskar alla och räddar den avgörande straffen i OS finalen mot Kanada så att vi vinner OS-guldet...

Var inte det en fin liten berättelse...

Sen när OS är bärgat, ser alla vi på läktaren till att hjälpa fram våra pågar till det 3:e SM-Guldet i MIF:s historia !!!

Guldet ska hem, Guldet ska hem, GULDET SKA HEM TILL MALMÖ IGEN !!!

låter bra, nubben!

JA, visst gör det, jag är på ett enormt bra humör och har börjat ladda upp inför matchen nu. Ikväll så smäller det, Magnertoft kommer göra en underbar match och som jag sa innan, Hannula och Hadelöv kommer kontrollera allt som händer på isen...

Det blir fest ikväll...

hade inte tänkt se matchen live, men kanske kan det vara låge att asa sig till isstadion. LHC drar väl inte så mycket publik, så man lär väl få tag på en ståplatsbiljett iaf.
Jag litar på ditt tips då.

krossa MIF...=)

bor detindianer i borås? "
På en bordell i borås, smörjer en herre sitt krås.."

kändes lönt att skirva det ?

orkar inte bry mig längre...

Jasså. du vet att det finns bordell i borås? har du varit där?
År du stammkund eller...

en sång av galenskaparna.

Okej det visste jag inte....

vad ska man säga ...

räcker väl att skriva så här typ

...

"Krossa MIF", är det itne ni Frölunda fans som bara ska älska inte hata ?

varför säger ni då nåmt, och varför skriker ni, att motståndarna är hockeybockey lag m.m, det anser jag itne vara att älska....

Gör inget. Kul sång dock ("i en gränd i Tajskent, står ett fönster på glänt"), en parodi på en känd sång av Jaques Brel.

Jag är INTE med i GG.

ok, men det kvittar väl. Endå inte lönt att gå in på nånannans gäst bok och säga "krossa och sen det laget", det är ju moget...

finns det nån lag, som säger att man inte får göra så?. Du ska väl inte säga nåt, så som eran klack brukar ropa mot VF. Hata göteborg. är DET moget?

På matcherna får du säga krossa malmö om du vill, men inte lönt att komma in här och skriva det, det var det jag sa.... läskunnig ? =)

Du nubben:

En reflektion bara från övriga Sverige,

- varför överhuvudtaget ska södra delen av Sverige försöka spela hockey - där nere i söder finns det ju annat att inrikta sig på typ....!

Det är ju lika dumt som om samerna skulle driva skånegäss över fjällen och renar drivande över skåneland.

Efter kvälllens 4-7 kanske vi kan bli överens.

Ge dig, Boråsindian. Ingen bryr sig här.

tycker att ALLA bör lugna ner sig..
det börjar bli väl mycket tjafs här
inne nu..

Joo, du gjorde det.

4-7 ikväll, kom sen tillbaka så kan jag ge tips om andra idrottsaktiviteter.

reila, som en upplysning: Linköping tillhör Södra Sverige (ligger i Östergötland).

Till Textilknallen: Har inte ni något hockeylag i Knalleland, så att du har något forum som passar dig. Men ni har väl bara ett halvtaskigt fotbollslag så vi får väl tycka synd om dig och finna oss dina inlägg, du skall ju oxå ha något att göra.

Vad har man för elitidrott i Lidköping? För att kalla Lhc ett elitlag är väl ändå en ganska grov överdrift.

tja, i Lidköping spelar de ju bandy (Villa Lidköping). I Linköping hade de förr länge sen ett elitlag i handboll, SAAB, nu vet jag inte.

för länge sedan, ska det vara.

« · 43548