asså ja vill inte va negativ nu men ja vill bara säga att sen Stefan slutade som VD lr va d e på mif redhawks hemsida så har d blivit sämre d uppdaterar nästan aldrig men Stefan man fick se nyheter en gång per vecka
sedan jag slutade som VD? :) JO tack ja hade gärna varit VD i MIF Redhawks och styrt upp föreningen :)
Men nu var det inte så bra tyvärr... jag var Webmaster för MIFs hemsida en liten skillnad där :)
Maila klagomål till MIF Redhawks om vad du/ni tycker om sidorna, jag fick ta emot kritik från Sven-Åke Wikers som han fick från "folk" runt om i landet, så det är inte mer än rätt att Niklas som idag sköter sidorna får samma kritik även han.
Jag fick inte skriva Malmö som lagnamn inte ens när det förekom i "Lillis" hörna så undkom kritik från Wikers angående det. En av de första nyheterna av Niklas sedan jag slutade refererade till laget Malmö trots stränga regler om att vi heter MIF Redhawks. Men man får skriva Redhawks samt MIF men inte Malmö!
Och jag kan till viss mån stämma in på kritiken, saknar fortfarande vissa nyheter på hemsidan som att Robert Svehla slutar, Robert Svehla tog VM-Brons, Mika Hannula gör mål mot Finland, Mika Hannula tog Silver med Tre Kronor samt spelschemat som kom ut igår m.m
Fast klaga på det skall jag inte göra då Niklas jobbar kansli tid och kan inte uppdatera på kvällarna som var de tider jag uppdaterade men men :)
Men hur som sagt CoolaKoffe släng iväg ett mail till Sven-Åke Wikers på adressen: [email protected] antar att det är godkänt att lägga ut hans e-mail här då den finns på Svenska Fans hemsida.
Om ni vill kan ni ju skriva ut det! Kan dock finnas några stavfel, men dagarna och så stämmer.
Tror ni MIF värva något mer? Jag tror det blir en back till och en forward.