Mälarmasen: okej.......formen sviker för ssk så det ska väl bli lätt för leksand...men man vet aldrig..
Tack!
222399 · Nästa » Till forumet
Tack!
Tack för att ni besegrade SSK i lördags.
Nu tar vi dom imorgon så vi får en slutspelsplats. Än en gång tack för att ni slog SSK!
Nu tar vi dom imorgon så vi får en slutspelsplats. Än en gång tack för att ni slog SSK!