Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

Tillbaka med Rydmark som kapten NU!!!

Tillbaka med Rydmark som kapten NU!!!
På det viset så vinner vi!!

Tjompens loja spel, smittar av sig till hela laget, det måste väl för fasiken Gunnar o Bäckis med se???!!!!!

Minns Sandströms skadeperiod, då gick det bra, jag kan inte säga det nog så många ggr!!!

Ut med Tjompen!!

Jag har inget emot Tjompen, men han har gjort sitt, bänka honom ikväll, och in med Frans Nielsen istället!!!!

(Men så skall han sluta med, men det verkar inte som han vill göra det med flaggan i topp direkt!!!)

Sv: Tillbaka med Rydmark som kapten NU!!!
Ta vilken kapten som helst HV71 vinner ikväll enkelt.

Semin är HVs ändå!

mwn e ru miffare lr e ru inte miffare hjälp upp laget istället ja kan inte ju ja bor i Södertälje

christoffero, så rätt Du har! Lagkaptenen ska ju vara ett föredöme. Skönt att Sandström slutar efter denna säsongen. hade hoppats att han skulle sluta med pukor & trumpeter, men det blev nu inte så.

Men nek97raj det blir ju som i tisdags jag vann du förlorade ju.
Följ mina siffror och du blir både rik o gla.

Ja du har så rätt Christoffero. Jag vet inte om en lagkapten kan göra så mycket för lagets moral men det är ju konstigt att vi i princip vann alla matcher medan Sandström och Peter Andersson var borta. Jag hoppas Rydmark kommer få ta över tronen som lagkapten nästa säsong. Var det inte Rydmark som var lagkapten när vi vann SM guld senast också ?

« · 66144