Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

Tyst / kaxigt ?

Tyst / kaxigt ?
Varför finns det altid vissa som när deras lag vinner då ska de in och vara kaxiga i nånannans kanal. De nnär de förlorar då hör man INGET ? .... det är min fråga

Men men

Idag spelare MIF inte så värst bra, men HV's spel på hemmaplan var ju inte så värst imponerande heller. Hade bara Hadelöv hållt de skottet han tappade in och hade Rådbjääär sett crosscheckingen på Peter och klubban på Hannula, då hade vi kanske kunnat ta hem en vinst trots dåligt spel...

Det är sånt som kännetecknar vinnande lag. Ta det lugnt allt nu, det kommer att gå bra det här ;)

Sv: Tyst / kaxigt ?
Det är inlägget är riktat till alla ni som håller på HV som inte sa ett ord här i fredags eller i lördags, men idag då skriver ni så att man inte vet om det är häsosamt för er...

Det står 1-1 i matcher, bara så att ni inte glömmer detta....

Nubben, din kommentar är på pricken. Frimicklare, håll er till ert eget forum.
Det är ju lovande att Mif hängde med så pass när de spelade direkt dåligt. Men, det är ju oförlåtligt att uppträda lojt, som Sylvegård sa att de gjorde, i slutspelet. Om Mif-spelarna tar sig samman borde de kunna avfärda virus-laget HIV utan större problem.

Nubben:

Du var ju inne och skräpade i HVs gästbok efter fredagsmatchen, men nu finns där inget inlägg från dig, så du om någon borde väl vara tyst. Man ska inte kasta sten i glashus...

OscarB :

JAG SKREV INGET NEGATIVT OM Hååve...

Jag sa bara att vissa i eran klack bettede er som svin, det hade jag skrivit till er även om vi hade förlorat...

Jag blir förbannad när man bli anklagad för saker som inte stämmer, jag var inte i Jönnköping och såg matchen live, jag var på MIF krogen i Malmö och såg den istället, så nu kan jag inte kommentera hur varken MIF klacken eller eran "klack" betedde sig..

Ta reda på fakta innan du vräcker ur dig saker, föör du har fel, helt fel OscarB...

Nubben:

Jag ser inga inlägg från HV-fans i den här gästboken som skrivit något negativt om MIF heller efter förra matchen. Det finns några inlägg från HV-fans, precis som det fanns några inlägg från MIF-fans (bla från dig) i HV's GB efter första matchen. Vad är skillnaden??

OscarB är du verkligen så dum ?

Jag har givetvis tagit bort de inläggen som bara sa typ haha malmö suger HV är bäst...

Ma nlåter itne dem ligga kvar... tänk lite

återigen, ta reda på fakta innan du säger saker, fel igen mannen...

« · 64486