Sv: Bäckis
CoolaKoffe: Västerås fansen verkar börja drömma om Thure också. Men så lågt kan han väl inte sjunka? Han är ju klart elitmässig och borde väl lätt få jobb i Tyskland och tjäna flis vilket han verkar vilja...