Sv: Härligt!
ingela:

Ehh, så du vill ha tre målvakter på kontrakt? En fördel när man kontrakterar spelare är ju att där finns plats för denne. hadelöv skrev på två nya år och Robban (förstemålvakten) har ett år kvar...