Sv: Härligt!
ingela:JA håller me vi beehöver 3 giftiga målvakter lr ta Henrik Larsson(Min målvaktstränare från Malmö) han e skit bra Merla känner han så fråga honom men Hirsch e ett måste!!


Men sen VÄLKOMMEN TEBAXS TE KLUBBEN LUSTH!!!