Sv: Danska spelare...
MrLeth: Hade varit kul ju!

MISSA INTE HIPP HIPP SOM BÖRJAR 21:30!
(Hunden-katten-glassen...) (Syntest) (Slut på kontot) (Ooo Sopa)