Tjena
Tja

ja har inte kunnat skriva på hockeysnack fö att Bredbandsbolaget slarvade me serven å nu e frågan va har hänt på sistånde?? nya rykten?? nya örluster å va ska Gunnar träna å vart ska d vi har förlorat spela fö klubb??