Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
SwärdH:
När man loggar in syns dagens matcher som tippbara men när man klickar på tippa matcher står det att tävlingen är slut. Skall vi inte tippa mer eller vad?
andreasknox: Självklart ska du ha ett stort grattis. Segern var odiskutabel.
Själv är jag nöjd med att slå superfalle, men det var ju inte så svårt...:-)
Är det ingen som gratulerar en vinnare? Haha va säger man...
renen:
Idag är matchen mellan Leksand - Troja spelbar på 2 sätt. Det är dock matchen Troja - Leksand som gäller. Dessutom är AIK - Timrå spelbar 2 gånger. Förrvirrande var namnet sa bull ;)
Nånting är fel jag får inte får upp matchen mellan DIF - AIK på matchtipset när jag klickar på tippa matcher? Får upp 2 stycken men inte derbyt i Sthlm. NÅn mer med samma problem?
ante08:
Du har glömt fylla i ,1x2 på ditt tips , du har bara tippat sifferresultatet .
Jaha nu glömde man tippa matcherna som började klockan 16 men men jag vinner ändå ;)
Marcus: Blir det samma sorts tips nu som förut med en megalång säsong eller är det etapper?
Lemmy:
Regler- För att din tippning ska vara giltig så ska det komma in före utsatt matchstartstid.
- Du väljer tipstecken genom att välja 1 (hemmaseger), X (oavgjort) eller 2 (bortaseger).
- Du ska även gissa slutresultatet genom att välja H (antal mål för hemmalaget) och B (antal mål för bortalaget).
- Alla tippningar gäller inom ordinarie matchtid (60 minuter)
- Du kan ändra din tippning ända fram till matchstart.
- Du kan endast tippa matcher en vecka fram i tiden.
- Kombinerad tippning är tillåten. Du kan alltså tippa 1 som tipstecken men ange resultatet 2-5.
- Du får bara representera en klubb per tävling. Den klubb du har angiven som favoritklubb vid första tippningen gäller för hela den aktuella tävlingen.
2010-09-25 Resultat Din tippning Din poäng
Djurgårdens IF - Skellefteå AIK 2-2 (X) 1 3-3 0
Ser man på topplistan så är inte dessa tre poäng med, men de är med på min lista över vad jag har tippat.