« Föregående · 585491 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Resultat omgång 3
8p Svanru
7p Nr 9, claesw, GävleLasse, Frisco, Metal Guru
6p 90Steen, Kollar Fan, JanT, ERIKSSON47, Tikfanz, Nenne
5p 70 Rodrigues, mattias - 74, Db 04, El Aka Ali, skalpjägaren, Salcin
yagop, Sannes, 65Selander, Theodore, MrAce, Frella
4p 79 Andersson, diflover, henrikj, Falahk, Guinness, Myggan, Nalle Phu
rbn, Sibbe, ståpäls, Ahlbom, SwärdH, Mats Edström, 87bth01, Falken
Daladans, KingCobra
3p kärran, Piggyhill, freddie77, berra, Bolivar, Stigsson, maki, Bisset19
88Lindkvist, skellefteå elit, nyz, Gusten, Hawerchuk, björne, Beezer
Dream Team, brynästigern, MoDo Ekman, Jompe
2p Modoante, Herminator, SIVASN, muzze, LingaN, RödVit, Portello, tjobba
Hälge, Bergius
1p Abron, Per HApps, Tubest
7p Nr 9, claesw, GävleLasse, Frisco, Metal Guru
6p 90Steen, Kollar Fan, JanT, ERIKSSON47, Tikfanz, Nenne
5p 70 Rodrigues, mattias - 74, Db 04, El Aka Ali, skalpjägaren, Salcin
yagop, Sannes, 65Selander, Theodore, MrAce, Frella
4p 79 Andersson, diflover, henrikj, Falahk, Guinness, Myggan, Nalle Phu
rbn, Sibbe, ståpäls, Ahlbom, SwärdH, Mats Edström, 87bth01, Falken
Daladans, KingCobra
3p kärran, Piggyhill, freddie77, berra, Bolivar, Stigsson, maki, Bisset19
88Lindkvist, skellefteå elit, nyz, Gusten, Hawerchuk, björne, Beezer
Dream Team, brynästigern, MoDo Ekman, Jompe
2p Modoante, Herminator, SIVASN, muzze, LingaN, RödVit, Portello, tjobba
Hälge, Bergius
1p Abron, Per HApps, Tubest
Sv: Omgång 3
miiike66: Deppa icke Mike! Livet är som en boll. Det studsar upp och det studsar ner. Rätt som det är så sitter du där med 13 rätt på stryktipset och tycker att livet är underbart. Vad är då en gammal "Olympia"?
Gör som jag klivpå bussen till "Eon" och köp dig en matchlott utav den snygga blondinen och känn dig som pånyttfödd. Kann det va bättre?
Uppriktigt, så skiter jag fullständigt i din gamla Olympia. Den ser ut som om den saknade oljan från i fjol.
Näe tacka vet ja Nsk, de förlora me 9-0, men vi ge allri upp! Deru!
Gör som jag klivpå bussen till "Eon" och köp dig en matchlott utav den snygga blondinen och känn dig som pånyttfödd. Kann det va bättre?
Uppriktigt, så skiter jag fullständigt i din gamla Olympia. Den ser ut som om den saknade oljan från i fjol.
Näe tacka vet ja Nsk, de förlora me 9-0, men vi ge allri upp! Deru!
« Föregående · 585491 · Nästa »
Färjestad-Luleå 3-3
Leksand-Linköping 1-5
HV71-Modo 4-0
Frölunda-Djurgården 6-1
Södertälje-Brynäs 1-3