Historik
Föregående · 153 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Peter Hirsch lämnar MoDo
Wewillwintoday: Det är ju inte samma känsla att ha det på datorn som att spela det riktiga.
MoDo Hockey > Sv: Peter Hirsch lämnar MoDo
Wewillwintoday: Castlevania. Det var riktigt kul.
Man skulle köpa sig ett 8-bits. Skulle va rätt kul att äga.
Man skulle köpa sig ett 8-bits. Skulle va rätt kul att äga.
MoDo Hockey > Sv: Peter Hirsch lämnar MoDo
danoj: Pro Am Racing är också kul.Exite Bike eller vad det heter duger också .
MoDo Hockey > Sv: Peter Hirsch lämnar MoDo
scim: Till sega är väl det roligaste spelet Elitserien. Typ enda spelet jag spelat.
MoDo Hockey > Sv: Peter Hirsch lämnar MoDo
scim: Inget slår 8-bits nintendo.
Punch Out, Super Mario, Ice Climber, Metriod, Kid Icarus.
Vilka spel.
Punch Out, Super Mario, Ice Climber, Metriod, Kid Icarus.
Vilka spel.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lövva: Om dom skulle ha lön/poäng så skulle dom nog klara sig :)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Nu vill jag att kontrakten med Janne och Husse ska vara klara snart. Det är två spelare jag absolut inte vill tappa.
Skriv 4 eller 5 år med Janne samt två år med Husse.
Skriv 4 eller 5 år med Janne samt två år med Husse.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Nu menade jag inte riktigt att Luleå skulle värva honom som spelare.
Snarare någon annan uppgift inom klubben.
Snarare någon annan uppgift inom klubben.
Luleå HF > Sv: Kvalserien
Zoogin: Så här VILL jag att kvalserien ska sluta:
1. Skellefteå
2. Rögle
-------------------
3. Hammarby
4. Brynäs
5. AIK
6. Linköping
1. Skellefteå
2. Rögle
-------------------
3. Hammarby
4. Brynäs
5. AIK
6. Linköping
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Strömwall samlar poäng i det Österrikiska slutspelet.Senast gjorde han 4 poäng (1+3).
Hur många år har han kvar på sitt kontrakt? Skulle gärna se honom i LHF:s organisation när han lämnar Österike.
Hur många år har han kvar på sitt kontrakt? Skulle gärna se honom i LHF:s organisation när han lämnar Österike.
Luleå HF > Sv: Visst kommer Omark hem???
Robert P: Har aldrig hört talas om henne. Jaja, man kan inte hålla reda på alla.
Luleå HF > Sv: Visst kommer Omark hem???
Albert Hall: Natalie Portman är inte heller så tokig. hon duger i krig om man säger så :)
Luleå HF > Sv: Visst kommer Omark hem???
knaskamilla: Japp, det var du.
Sven: Zeta Jones är inte så pjåkig i Zorro och filmen där Connery är med...
Sven: Zeta Jones är inte så pjåkig i Zorro och filmen där Connery är med...
Luleå HF > Sv: Visst kommer Omark hem???
Lulekickan: Finns ju killar som föredrar just , killar. Inte jag men vissa andra.
Luleå HF > Sv: Visst kommer Omark hem???
Lulekickan: Ser hellre en film med Cameron Diaz än Affleck.
Luleå HF > Sv: Visst kommer Omark hem???
knaskamilla: Daredevil men Ben Affleck. Enda som gick att se på var tjejen som var med :)
Luleå HF > Sv: Visst kommer Omark hem???
Lulekickan: Hej hopp. Här var det mycket snack om melodifestivalen som man inte sett¨.
Själv har man sett bio, en dålig film men gratis.
Ser att Albert smyger här i bakgrunden. Redogörelsen Albert, REDOGÖRELSEN
Själv har man sett bio, en dålig film men gratis.
Ser att Albert smyger här i bakgrunden. Redogörelsen Albert, REDOGÖRELSEN
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
En rysk och en tysk klubb är intresserad av Åkerströms tjänster nästa säsong.
Se länk.
Se länk.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
robhed: Vet inte om Martin håller för ES ännu. Det skulle nog inte skada att han stannar i PHC ett par år till .
Djurgården Hockey > Sv: DJURGÅRDSRADIO???
anders: Vad jag har hört så är Arne Brynäsare, men jag vet inte om det är sant.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Det lär dom säkert också göra.
Skulle inte förvåna mig om dom väntar med en målvakt efter säsongen har börjat.
Dvs värvar en på artistskatt.
Skulle inte förvåna mig om dom väntar med en målvakt efter säsongen har börjat.
Dvs värvar en på artistskatt.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Det kanske inte är första prio men det skulle kännas säkrare att ha en målvakt som då och då får avlasta Hento.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
LL: Låter ju kul att Hellgren förespråkar en offensiv hockey.
Jag hoppas verkligen att det värvas en målvakt som får spela några matcher i allafall . Hento kan inte orka spela över 50 matcher/säsong hur länge som helst.
Kanske kan hittas någon bra målvakt i AS ?
Jag hoppas verkligen att det värvas en målvakt som får spela några matcher i allafall . Hento kan inte orka spela över 50 matcher/säsong hur länge som helst.
Kanske kan hittas någon bra målvakt i AS ?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
LL: Bara hoppas att janne och Husse också gör det så fort som möjligt.
NHL > Sv: Nattens match
samjo: Alltid kul då det går bra för Holma.
Fatta vad jag längtar till den dagen då han spelar i ES igen.
Fatta vad jag längtar till den dagen då han spelar i ES igen.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Har ni hört något om Gusten kommer fortsätta som backup för Hento?
Eller kommer det inhandlas en "riktig" andremålis som får spela några matcher ivarjefall.
Eller kommer det inhandlas en "riktig" andremålis som får spela några matcher ivarjefall.
NHL > Sv: Nattens match
Zoogin: Visst borde dom göra det. Enda som skulle kunna hindra dom är väl att dom slulle bli långtidsskadade.
Malmö Redhawks > Sv: Vårda inläggen!
Johan: Har du någon aning om var Thuresson kommer att spela nästa säsong?
Föregående · 153 · Nästa
Skulle gärna se honom i Luleå. Han var ju riktigt bra i Modo.