Historik
Föregående · 167 · Nästa
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Bara att hoppas att TIK och FBK vinner sina matcher ikväll samt att vi gör det då.
Önsketips: TIK-DIF 10-0, FBK-Hv 10-0, LHF -MIF 10-0
Då tar vi in tre pts samt förbättrar våran målskillnad bra medans lagen just framför oss försämrar den. :)
Önsketips: TIK-DIF 10-0, FBK-Hv 10-0, LHF -MIF 10-0
Då tar vi in tre pts samt förbättrar våran målskillnad bra medans lagen just framför oss försämrar den. :)
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Hälge: Detsamma,detsamma.
Nää nu ska jag nog gå till affären och inkassera pengarna jag vann igår. Kan det bero på febern att jag vann? Yrade väl så mycket att jag inte visste vad jag gjorde ;)
Nää nu ska jag nog gå till affären och inkassera pengarna jag vann igår. Kan det bero på febern att jag vann? Yrade väl så mycket att jag inte visste vad jag gjorde ;)
Matchtips > Sv: Elitserien omgång 39
LHC-Modo 1-2
Hv-FBK 2-3
LHF-MIF 3-0
TIK-DIF 3-3 (TIK vinst efter sudden)
LIF-SSK 4-1
VF-BIF 3-1
Hv-FBK 2-3
LHF-MIF 3-0
TIK-DIF 3-3 (TIK vinst efter sudden)
LIF-SSK 4-1
VF-BIF 3-1
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Nää nu var det dax för mig att lägga mig framför tv:n och kolla på lite australian open.
Sov gott.
Sov gott.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Albert Hall: Då vet jag inte var problemet är. Sorry.
Zoogin: Jag tror och hoppas att vi vinner . Med vad tänker jag inte säga för då Kopierar Kickan,Albert och Paddan mitt tips. Och det vill jag ju inte :)
Zoogin: Jag tror och hoppas att vi vinner . Med vad tänker jag inte säga för då Kopierar Kickan,Albert och Paddan mitt tips. Och det vill jag ju inte :)
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Albert Hall: Hmmmmmmm ......Prova högerklicka på ett namn som står längst ut i högra kanten. Välj sedan Browse users file. Om du har tur så kommer det upp vad han har utdelat då :)
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Albert Hall: Det står på search rutan du får upp när du skrivit in vad du söker efter.
User--- File name---Size---File name---Slots---Ping---Hub
User--- File name---Size---File name---Slots---Ping---Hub
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Albert Hall: Du måste välja att ta från någon som har slots öppna.
Går inte att tanka om det står tex slots 0/3
Går inte att tanka om det står tex slots 0/3
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Albert Hall: Det beror på att jag just har kollat klar i tidningen Hockey.
Är faktiskt en artikel om Lasse där .
Nog vet du väl om att han tränar Växjö Lakers?
Är faktiskt en artikel om Lasse där .
Nog vet du väl om att han tränar Växjö Lakers?
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Djurgårde låter som ett lag som jag tror vi har chans mot.
Lagen jag inte villmöta i Kvartsfinalen är FBK eller VF.
Lagen jag inte villmöta i Kvartsfinalen är FBK eller VF.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Näää det är det inte.'
Nu ska iallafall jag ta och lägga mig framför tv:n och kolla lite tennis.
Sov så gott .
Nu ska iallafall jag ta och lägga mig framför tv:n och kolla lite tennis.
Sov så gott .
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Ok. en spelare jag gärna skulle se i Luleå nästa säsong är R.Franzen . Han kommer ju att flytta hem från utlandet, men att han väljer oss är nog rätt liten.
Skellefteå AIK > Sv: SAIK-supportrar i Hovet ikväll?
Åkerman: Tror jag stod på bortre sidan av olyckshändelsen .
Kommer ihåg att jag inte såg så mycket av vad som hände.
Kommer ihåg att jag inte såg så mycket av vad som hände.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: oj vad klockan går. Snart blir det väl att slå på tv:n och halvtitta lite på tennis.
Har du koll på vilka kontrakt som går ut den här säsongen? Svensson vet jag.
Har du koll på vilka kontrakt som går ut den här säsongen? Svensson vet jag.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Skulle tro att den sista bussen har gått när vi kommer till Piteå men jag är inte säker.
Ska prata med Robban så fort som möjligt och höra hur många vi är så du får ett snabbt besked om du kan följa.
Ska prata med Robban så fort som möjligt och höra hur många vi är så du får ett snabbt besked om du kan följa.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Joo det vore ju en fördel, så slipper vi en om väg på 12-14 mil.
Skellefteå AIK > Sv: SAIK-supportrar i Hovet ikväll?
Åkerman: Senast jag var och besökte Isstadion i Skellefteå var matchen då H.Norberg blev förlamad. Det var i februari -89 och jag var 12 år.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Det kan jag mycket väl förstå. Skulle du vara intresserad av att hänga på om vi har problem att fylla bilen.
Har inte pratat med han jag ska fara med så han kanske har fixat folk.
Har inte pratat med han jag ska fara med så han kanske har fixat folk.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Japp jag och några till ska åka ner. Men just nu är vi två stycken vad jag vet men det borde ju inte vara några problem att fixa två till tycker man.
Skellefteå AIK > Sv: SAIK-supportrar i Hovet ikväll?
Åkerman: Spelade Tobbe ikväll? Om, vet du hur han skötte sig?
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Nope, har ju inte det. Jobbet har varit i vägen . Kommer tyvärr att misssa MIF matchen också.Men man får väl ta och lyssna på hockeylive då man kommer hem.
Luleå HF > Sv: Slutspelet 03?
Zoogin: Hehe, jo du det om något kan man kalla derby. Men nu är väl chansen rätt minimal.
Skellefteå AIK > Sv: SAIK-supportrar i Hovet ikväll?
Åkerman: Man får säga grattis till segern ikväll samt lycka till i återstående matcher. Skulle vara kul med lite riktiga derbyn nästa år :)
Föregående · 167 · Nästa