Historik
Föregående · 6 · Nästa
Mora IK > Sv: Modo - MIK (säsongens sista avsnitt?)
horcoff: Det var då väl ett litet problem. Det viktiga är att MORA VINNER! Allt annat betyder inte nåt i detta sammanhang!
Mora IK > Sv: Modo - MIK (säsongens sista avsnitt?)
Tången: Jo visst är det så. Men VARFÖR fattar inte media detta? Hela tiden blandar de in Mora så fort nåt negativt skall skrivas.
Mora IK > Sv: Modo - MIK (säsongens sista avsnitt?)
Tången: Förbannade L-G Jansson i dagens aftonblaska. Skäller på Modos dåliga inställning mot Mora sist. Det är klart, att lyckas Mora vinna en match så är det ju så att motståndarlaget inte gått för full maskin eller åxå är det nått annat jävla fel. Aldrig att Mora kan vara det bättre laget.
Förbannade journalister.
Förbannade journalister.
Mora IK > Sv: Modo - MIK (säsongens sista avsnitt?)
Tången: Jag ger mig fan på att det blir kvalserien.
Mora IK > Sv: Rådbjär blåste bort Mora från slutspelet !
Metal Guru: Så här: Vi har ju den optimala hockey upplevelsen just nu. Att diskutera en dålig eller bra domarinsatts, eller en bra eller dålig genomförd match är ju det som gör att hockey intresset samt denna GB lever!
Det finns inte någon som begär att nån spelare eller dommare skall vara 100 % fel fria. Det skulle i så fall vara otoligt tråkigt att se en sådan match då den för modligen skulle slutat 0-0.
Nä, dessa skribenter som gör sin röst hörd här med olika åsikter är kanon även om en del kräks ur sig konstiga inlägg i bland, (så även jag) men i grund och botten handlar det om att vi ÄLSKAR MIK!
Det finns inte någon som begär att nån spelare eller dommare skall vara 100 % fel fria. Det skulle i så fall vara otoligt tråkigt att se en sådan match då den för modligen skulle slutat 0-0.
Nä, dessa skribenter som gör sin röst hörd här med olika åsikter är kanon även om en del kräks ur sig konstiga inlägg i bland, (så även jag) men i grund och botten handlar det om att vi ÄLSKAR MIK!
Mora IK > Sv: Rådbjär blåste bort Mora från slutspelet !
Metal Guru: Detta är nog ett av de sämsta inlägg jag läst här. Hade jag vart moderator hade det rykt, direkt.
Mora IK > Sv: Den avgörande omgången 53
Tubest: Nu är du allt lite optimistisk! Vi får vara nöjda med 4 poäng. Gör HV sitt jobb och Djurgården loosar då är slutspel ett faktum!
Mora IK > Sv: Rådbjär blåste bort Mora från slutspelet !
Kråkbergsanton: Ja, Brendl var ju helt värdelös. Han skulle ha bänkats tidigare. Men i denna match var det Rådbjer som var avgörande. En sån jävla domar tabbe får man inte göra. Usch!
Mora IK > Sv: Rådbjär blåste bort Mora från slutspelet !
Förbannade Tumba domare. Hur fan kan han ta en så löjlig utvisning i ett sånt skede av matchen??; och speciellt när han släppt såå mycket värre saker under matchen. Nä, han har lyckats sopa bort Mora från slutspel.
Tack Uffe. Hoppas du sover gott i kväll!
Tack Uffe. Hoppas du sover gott i kväll!
Mora IK > Sv: Den avgörande omgången 53
Kom i gen nu Mora! Nu går vi in och kör över Linköping samt säkrar kvalet!
Rock on MIK!
Rock on MIK!
Mora IK > Sv: Den avgörande omgången 53
Kråkbergsanton: Är helt inne på din linje. Mora MÅSTE vinna idag om slutspel skall bli ett faktum. Förlorar vi och SAIK idag, då kan lika gärna vi hamna i träsket under strecket..
Mora IK > Sv: Den avgörande omgången 53
Kråkbergsanton: Jag håller med din teori. Hoppas att Hv gör sitt jobb så går detta vägen.
Mora IK > Sv: LULEÅ - MORA
Tången: Håller med. Nu är det hisotria. Nu siktar vi uppåt och hoppas på en skön vinst, samtidigt som vi får resultaten med oss i de andra matcherna.
Mora IK > Sv: MIK-BIF
Vi har ju vart med om detta en gång för. Då gällde det Andreas Lilja. Han gjorde bort sig och fick kicken. Mora missade samma säsong slutspelet med 2 ynka mål. Dessa mål hade vi garanterat haft om vi haft Lilja i den form han var innan hockeyskandalen.
Vad händer...
Jo..
Mora missar slutspel p.g.a en krogrunda.
Vad händer...
Jo..
Mora missar slutspel p.g.a en krogrunda.
Mora IK > Sv: MIK-BIF
horcoff: Problem hit och dit?? Va fan! Moras tre största stjärnor går på krogen och förlustar sig. Kommer hem samma dag som det är match. Den otroligt viktiga matchen mot Djurgården förlorar vi, och de tre är helt värdelösa hela matchen. Dessutom är de förebilder för massor av barn och ungdomar i Mora och övriga Sverige, som har deras namn på replica tröjor. Nä fy fan, de får vara hur fulla som helst när serien är slut, men absolut inte under seriens gång.
Att de går ut och käkar tar ett par öl är helt ok, bara de kommer hem i tid och visar att de bryr sig om sitt lag och sina lagkamrater. Men komma hem strax innan morgontidningen kommer i brevlådan är helt åt helvete.
Kicken ska de ha när serien är över.
Att de går ut och käkar tar ett par öl är helt ok, bara de kommer hem i tid och visar att de bryr sig om sitt lag och sina lagkamrater. Men komma hem strax innan morgontidningen kommer i brevlådan är helt åt helvete.
Kicken ska de ha när serien är över.
Frölunda HC > Sv: Fragglarna - Frölunda
Skönt att detdu finns en räddningsplanka till i bottenstriden..
Mora IK > Sv: Inget speciellt
mattias - 74: Procentuellt sett har det vart mer folk på Moras matcher än Leksands..och det trots att ni har Borlänge 4 mil bort.
Mora IK > Sv: Inget speciellt
nyz: Du är i fel gästbok och svansar. Håll dig till din egen! Detta är en sida där vi diskuterar Elitserien och dess lag, och inte några allsvenska medelmåttor..
Mora IK > Sv: Inget speciellt
Kom bara att tänka på hur kvällspressens löpsedel skulle kunna se ut nu när vi snart är framme vid slutspel..
Så här:
Förbannade Mora klarade sig i år igen.
Men den 4:de säsongen är den svåraste..
Så här:
Förbannade Mora klarade sig i år igen.
Men den 4:de säsongen är den svåraste..
Föregående · 6 · Nästa
