Historik
Föregående · 7 · Nästa
Mora IK > Sv: Har Mora någonsin haft sju raka utan förlust?
Ola: Tror inte det blir SM-Guld?? Va fan säger du? Är du inte riktigt klok?? Det är klart att SM-bucklan hamnar på Simons kontor till slut! ;)
Mora IK > Sv: Har Mora någonsin haft sju raka utan förlust?
Medans jag ändå är i gång vill jag passa på att ge Drakarna en ros. Ni var åxå suveräna idag!
Mora IK > Sv: Har Mora någonsin haft sju raka utan förlust?
Aftonbladet skriver att HV dominerade..vilket jävla skit snack. HV hade ju inte ett jävla skit!
Mora IK > Sv: Har Mora någonsin haft sju raka utan förlust?
Fy fan va bra vi är, detta är den bästa match jag sett på hela säsongen!!
Kämpa på MIK
Kämpa på MIK
Mora IK > Sv: Inför den viktiga slutspurten.
..funderar på om det går att ordna så datorn skickar ett mail till Christer Englund var 10:de sekund, dygnet runt i fall 16 lag blir ett faktum...:)
Mora IK > Sv: Inför den viktiga slutspurten.
Dino: Leksand är där dom skall vara. Kommer nåt sånt att inträffa som du skriver då jäklar ska det mailbombas..
Mora IK > Sv: MIK - MIF 15/2
Forever MIK: Ja Vinnerborg var inte bra idag. En riktig sopa om jag får säga. Men jag måste också tillägga att vi var inte heller speciellt bra idag..vi var fan urdåliga i period 2. Men det gick ju vägen ändå. Men vi måste kunna spela fokuserat en hel match nån gång och inte bara " första 10 minuterna i period 1 samt peridod 3"
Nu siktar vi på slutspel. Grattis, MIK!
Nu siktar vi på slutspel. Grattis, MIK!
Mora IK > Sv: MIK - MIF 15/2
Fan om vi förlorar ikväll. Dagen till ära skall även jag ha MIK tröjan på, och det är inte för att det är gratis..
Mora IK > Sv: Mora - skellefteå
sold: Bänka Harry för att han bänkar Blatak. Fy fan va kasst.
Men vilken super skön vinst! Detta ser onekligen bra ut nu!
För övrigt så är det inte någon brist på filmstjärnor i norr, och om det skuller vara det är det bara att åka till Skellefteå och hämta några...
Skämmes tame fan!
Men vilken super skön vinst! Detta ser onekligen bra ut nu!
För övrigt så är det inte någon brist på filmstjärnor i norr, och om det skuller vara det är det bara att åka till Skellefteå och hämta några...
Skämmes tame fan!
Mora IK > Sv: Mora - skellefteå
Man börjar bli nörvös..(utalas: nörrvös..:))
..sist spelade vi inte bra på SAIK trots att vi vann..
..sist spelade vi inte bra på SAIK trots att vi vann..
Mora IK > Sv: Helvetesvecka eller möjligheternas vecka
Db_04: Ja nog vore det fränt om pajjen hamnar där igen! Jag hoppas verkligen vi kan bita i hop nu när den viktiga slutspurten närmar sig. Nu är alla matcher vinna eller försvinna..
Mora IK > Sv: Sparka Harri samt Djoos och det är...NU!
Dino: ..konspirationshelvete..alltid denna konspiration..
Mora IK > Sv: Inför den viktiga slutspurten.
Dino: Ja det verkar vara så..och får de inte bestämma så får man leva själv..
Mora IK > Sv: Wifsta-Östrands IF - Mora IK (3 feb)
SIVASN: Vad har det med Wifsta-Östrands IF - Mora IK att göra?
Mora IK > Sv: Inför den viktiga slutspurten.
zeb: Lite lek och inte bara allvar tror jag är bra för truppens gemenskap.
Mora IK > Sv: Inför den viktiga slutspurten.
horcoff: Frågan är om uppehållet kommer så lägligt med tanke på vår senaste formkurva..?
Mora IK > Sv: Wifsta-Östrands IF - Mora IK (3 feb)
Niclas Andersson, en s.k hockeyjournalist på kanal 5 är nog fan den absolut största sopa och pajas som jag någonsin har hört och sett i tv. Man rikigt såg i hans ögon hur han myste när han fick uttala sitt hat mot MIK. " De allsvenska lagen slickar sig om munnen när det vet att Mora kommer till kvalet" sa han i Kanal 5 i kväll. Usch, jag blir illamående av ett så fruktansvärt oproffesionellt uttalande.
Nä du Niclas Andersson, du blir inte av med oss trots att det är din högsta dröm.
Skämes, tame fan!
Nä du Niclas Andersson, du blir inte av med oss trots att det är din högsta dröm.
Skämes, tame fan!
Mora IK > Sv: Övrigt
Nämen se på fan! Nästa års spelschema är klart, och vi är med!! Frågan är bara hur slutade säsongen 2006 / 2007? Kval, ingemansland eller slutspel? Jag är säker på att vi gick till slutspel. Leksand och Södertälje klarade som vanligt inte kvalet och får harva på i allsvenskan några säsonger till..:)
Men som sagt, vi är KVAR!
Men som sagt, vi är KVAR!
Mora IK > Sv: Om vi går till slutspel kan allt hända ...
..för övrigt anser jag att P. Jonsson borde bänkas.
Mora IK > Sv: Om vi går till slutspel kan allt hända ...
.."om vi går till slutspel" måste väl ändå vara en rubrik som är fel? När vi går till slutspel skulle passa bättre! ;)
Mora IK > Sv: MIK - SAIK 1/2
Skönt med en seger på hemma is. Nu luktar det slutspel.
Se upp för avstånd mellan vagn och plattform..dörrarna stängs...
Se upp för avstånd mellan vagn och plattform..dörrarna stängs...
Mora IK > Sv: Klart med nya tränare till Mora?
m o r a: Ja, jag trodde verkligen på detta rykte.. men, men jag ska sluta tro nu..
Mora IK > Sv: Juha Pitkämäki!!
Bonäs norra: Äta e nod så i a vänta upå ländje..att vir skum byrå väjs uke vir eum igentligen..
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora
henrikj: Ja man kan ju börja fundera på när Mr Simons ska börja sajna på minst 2 år i stället för dessa korta fjant kontrakt..
Föregående · 7 · Nästa
