Historik
Föregående · 67 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Såg inte ens detta under matchen men Dallen har ett "A" på bröstet
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9829}: Han sa själv i en intervju för inte så länge sedan att han vill vara med på ispremiären men att de mest rimliga blir i början av Oktober
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Var säkerligen pågrund av Rönnbergs ingripande när han sa att matchstraffet inte var rimligt.
+ 4
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Älskar denna också, direkt efter Friberg misslyckas att göra mål på JJ i övertid så var Lander direkt på han för att se till så att han inte rör våran målvakt igen
+ 13
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Örebro tar cluben i förlängning 3-2
Malmö leder stort mot Skellefteå 2-5
Luleå leder 3-0 mot Nubbens HV
Malmö leder stort mot Skellefteå 2-5
Luleå leder 3-0 mot Nubbens HV
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
{297}: Det bästa var ju att det slutade inte där; Lander var på Friberg som en hök resten av matchen, åkte alltid bakom honom när dem skulle till båset bara för att påminna honom att han har koll på honom
+ 18
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Har bara varit en match men JJ ligger fortfarande över Målvakter som blev rankad högre än han :^)
+ 7
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Nisse på Mon or: Klart som fan vi ska, eller jag ska åtminstonde; Avskyr Cluben
+ 5
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Behöver ett glas, har stått och hojtat framför TV:n i 60 minuter.
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
{297}: Så nu har Dahlén och EP gjort något som du bad om
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
När folk sa att vi hade en av dem hetaste trupperna menade dom då temperament? För fyhelvete vad utvisningar vi tar.
Lundin står för 2-1 målet även fast Sheriffens försvar inte är på topp idag.
EP måste komma igång.
Hartmann måste vakna.
JJ fortsätt att hålla igen
Lundin står för 2-1 målet även fast Sheriffens försvar inte är på topp idag.
EP måste komma igång.
Hartmann måste vakna.
JJ fortsätt att hålla igen
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Vänder sig om 3 gånger innan han får tacklingen. Jag ger upp.
+ 4
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
JJ lär kunna hålla oss kvar i matchen, men fyfan vad de se dystert ut i vårt spel just nu.
Ante går ut och säger innan perioden börjar att vi ska sluta med att ge billiga utvisningar, det första Lundin gör är att ta en billig utvisning.
Vi ser helt slutkörda ut på isen.
Sheriffen är inte alls på topp.
Didde fysiskt bra
Walli körde nyss över någon som ser han komma bakom, bra där om det där blir mer än en 2a så är det slut på matchen
Ante går ut och säger innan perioden börjar att vi ska sluta med att ge billiga utvisningar, det första Lundin gör är att ta en billig utvisning.
Vi ser helt slutkörda ut på isen.
Sheriffen är inte alls på topp.
Didde fysiskt bra
Walli körde nyss över någon som ser han komma bakom, bra där om det där blir mer än en 2a så är det slut på matchen
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Wilhelmsson: Nejmen du tycker också att Shinimin spelar rent också, vad du ser och vad du tycker har ingen betydelse så iväg med dig nu till din grotta, vi har redan ett troll i vår bok. Orkar inte med ett nytt troll med 11 fingrar
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Det är hemma plan för Frölunda kom ihåg det gott folk, domarna var aldrig med oss
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Vet ni vad jag bryr mig inte om vinst denna match, jag vill bara se att vi spelar bra
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Laguppställning: Frölunda HC - Timrå IK
Sandrud är vår junior från J20 192 cm lång
Sandrud är vår junior från J20 192 cm lång
+ 8
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Imorgon är det dags, det vi har saknat efter ett uppehåll som tog längre tid än vanligt känns de som; Dahléns första match i SHL.
Från och med imorgon så spelar matcherna roll, går det skit så får vi hoppas att det inte blir nå "Vi måste sätta försvarsspelet" vi får höra under hela grundserien.
Imorgon bevisar JJ att han faktiskt kan hålla igen därbak.
Backarna totalt stänger igen anfallen i egen zon
Våra forwards får deras målvakt att tappa räkningen med hur många puckar han kommer att släppa in.
FORZA TIMRÅ!
Från och med imorgon så spelar matcherna roll, går det skit så får vi hoppas att det inte blir nå "Vi måste sätta försvarsspelet" vi får höra under hela grundserien.
Imorgon bevisar JJ att han faktiskt kan hålla igen därbak.
Backarna totalt stänger igen anfallen i egen zon
Våra forwards får deras målvakt att tappa räkningen med hur många puckar han kommer att släppa in.
FORZA TIMRÅ!
+ 16
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Luktar förlust utan våran Hanzl imorgon. Jävligt viktig pjäs vi saknar mot Frölunda
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Stor intervju med Dallen
"– Det är klart att det kommer vara mycket tuffare jämfört med sist, men annars känns allt rätt lika. Jag ska bara kliva ut i NHC Arena med Timråtröjan på, säger Östersundssonen efter en av isträningarna."
"– Det är klart att det kommer vara mycket tuffare jämfört med sist, men annars känns allt rätt lika. Jag ska bara kliva ut i NHC Arena med Timråtröjan på, säger Östersundssonen efter en av isträningarna."
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: Klankar inte ner på Rautio över hans statistik dem andra säsongerna han har stått; Saken är att han är gammal, likaså med Alvarez så är det uppenbart att åldern har kommit ikapp han. Försäsongsmatch eller ej så märker man att han inte är en målis som kommer kunna hålla kassen åt oss om vi ska ta oss till slutspel som laget vill.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Sa det redan i början när de kom ut att han kritat på för oss, han gör sig liten och sprattlar mer än vad han täcker. Hoppas JJ gör en jävligt bra insats på lördag nu så han får stå mot Cluben också för jag kan redan säga det här och nu.
Rattie kommer panga in puckar höger o vänster om Rautio står i kassen.
Rattie kommer panga in puckar höger o vänster om Rautio står i kassen.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Nej :) men om du vill hålla på med sånt så kan vi ta de i DM :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kul att man fick se 1 minut ostört iallafall av den andra perioden
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Och backarna som ska försvara misslyckas och låter han gå runt dem för att skicka iväg en puck rakt igenom Rautio. Men jaa det är såklart Alvarez fel.
+ 1
Föregående · 67 · Nästa





