Wilhelmsson: Vi släpper det där. Hoppas vi får med oss nåt PP framöver. Det visade sig att våran spets är farliga deluxe när de fick en liten stunds PP. Vill inte lägga all fokus på domarn heller. Det har vi redan folk på Hockeysnack som gör, nämner inga namn(JFK)
Wilhelmsson: Nejmen du tycker också att Shinimin spelar rent också, vad du ser och vad du tycker har ingen betydelse så iväg med dig nu till din grotta, vi har redan ett troll i vår bok. Orkar inte med ett nytt troll med 11 fingrar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer