Historik
Föregående · 71 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nya tröjor som vi ska ha på träningsmatchen mot Brynäs lmorgon
p.s Det står namn och nummer på ryggen ❤️
p.s Det står namn och nummer på ryggen ❤️
+ 38
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Dahlén presenteras nästa hemma match.
Källa: Mig själv som ser det framför mig
Källa: Mig själv som ser det framför mig
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag förstår inte, tog inte Timrå några foton på spelarna för ett par dagar sedan?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
GurraG: Med tanke på att de senaste på Play-kanalen är från April så skulle jag säga Ja.
Folk sitter och betalar 100kr eller vad det nu är per månad för att få se snabba intervjuer som andra klubbar lägger upp gratis på deras Youtube-kanaler.
Folk sitter och betalar 100kr eller vad det nu är per månad för att få se snabba intervjuer som andra klubbar lägger upp gratis på deras Youtube-kanaler.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Tänk om Didde blir skadad igen och missar mer än halva säsongen... Haha..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
"Fredrik Händemark och nyförvärvet Lukas Wernblom fick utgå med skador." Enligt Expressen
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vesalainen i Malmö fick gå av isen med händerna i ansiktet
Trist om han få börja säsongen med en skada
Trist om han få börja säsongen med en skada
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7043}: Såg ju under ispremiären att Blomman hade på sig en Go-pro på hjälmen så man kanske kan förvänta sig någon form av ?Mic?d up? video på Timrå play.
Men med tanke på att det är nästan total tystnad från Timrå förutom dem enstaka ?Idag fyller X år? så kan vi nog vänta till slutet av månaden för att KANSKE få se något på Timrå Play
Men med tanke på att det är nästan total tystnad från Timrå förutom dem enstaka ?Idag fyller X år? så kan vi nog vänta till slutet av månaden för att KANSKE få se något på Timrå Play
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hade velat kollat på träningsmatcherna men gud va meningslöst de känns att betala för en TILL premunation på 145kr bara för en månads värt av matcher.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Längtar tills att få se Didde köra ner denna legosoldat nästa månad
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Som sagt; Grabben har sagt att är det spel i Sverige så är det Timrå som gäller.
Förstår inte denna oro. Grabben väljer Timrå i slutet av månaden/början av september om det inte kommer fram ett NHL kontrakt eller ett lockande bud från Schweiz.
De är ingen legosoldat som Rattie vi talar om nu, pengar styr inte grabben när det gäller spel i SHL.
Förstår inte denna oro. Grabben väljer Timrå i slutet av månaden/början av september om det inte kommer fram ett NHL kontrakt eller ett lockande bud från Schweiz.
De är ingen legosoldat som Rattie vi talar om nu, pengar styr inte grabben när det gäller spel i SHL.
+ 19
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blire SHL så blire Timrå han kommer till; Känns ju som ett svärd i ryggen om han tränar i Sundsvall med grabbarna för att sedan plötsligt sticka till någon annan klubb.
Om det är pengar som talar för Jonte att tjäna in denna säsong så blir det säkert en fet löning i Schweiz och inte i Luleå eller SAIK.
Om det är pengar som talar för Jonte att tjäna in denna säsong så blir det säkert en fet löning i Schweiz och inte i Luleå eller SAIK.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Så glad över att vara Timrå supporter; Spelar ingen roll hur dåligt de kan gå. Det finns alltid ett lag som är fan i mig sämre (GIF)
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Såg nyss Clubens "ispremiär" och deras spelarpresentation gör mig irriterad på våran
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Verkar som vi inte kommer få svar förrens slutet av månaden angående JD
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tittar tillbaka på STs livesändning av ispremiären, under träningsmatchen innan 2-2 målet så är det verkligen som om att kamerapersonen somnar; Kameran har fokus på en puckfrizon och sen börjar sakta röra sig mot pucken och hinner ej få med målet.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9926}: Kvaliten på livesändningen var inte den bästa heller så man såg knappt nummer på hjälmarna om de inte var i närbild
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Starostenko: Fast hade det inte vars de perfekta tillfället att presentera han under ispremiären framför fans?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johan J: Nu har jag ju inte läst avtalet, men om det nu skulle vara så dem bara kräver att det ska stå Timrå IK på bröset så tekniskt sätt så skulle väl tallarna med texten Timrå IK vara nog? Har säkert fel, trots allt inte läst kontraktet.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Vårat problem denna säsong tycks bli försvaret återigen om inte Kapanen lyckas fiska upp en jävligt bra back.. Såg att Frölunda har värvat en finsk back som tycks älska att tacklas hårt.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Kommer fortfarande ihåg hur dessa ?experter? tippade att Djurgården skulle vinna 4-1 ?
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu vill man inte vara den som är den men om detta stämmer så kommer man må mumma
+ 23
Föregående · 71 · Nästa









