Historik
Föregående · 70 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kommentatorn i Sundsvall mot Mora
"Nu tar Timrå..... Sundsvall ledningen!"
1-0 Sundsvall
Varade inte länge
1-1
"Nu tar Timrå..... Sundsvall ledningen!"
1-0 Sundsvall
Varade inte länge
1-1
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Dahlén är klar, pirret i pungen säger så.
Något helt annat. Jag tycker Timrå borde låta Leon Häggström spela imorgon och vila någon av våra backar som dem andra lagen har gjort.
Något helt annat. Jag tycker Timrå borde låta Leon Häggström spela imorgon och vila någon av våra backar som dem andra lagen har gjort.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Slagsmålet som ledde till ett matchstraff för Rattie om någon skulle vilja se :-)
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hoppas för gudsskull att man inte är nöjd med matchen ikväll.
Ja det är en träningsmatch mot ett lag som är rankat betydligt sämre än oss så man förväntade sig inte särskilt mycket.
Samtidigt så är det en Cup som vi borde satsa på för att vinna, nog med det hära lalleriet. När backar plötsligt blir forwards och drar på sig massa onödigt skit och när ett bottenlag lyckas göra enkla mål på de få chanser de fick medans man själv blåste så jävla många målchanser så måste man göra något.
.. Man är fan rädd att man ska hamna samma plats där man var förra året när man ser sånt här även fast de bara är försäsong.
Glad att Rattie fick matchstraff dock :-)
Ja det är en träningsmatch mot ett lag som är rankat betydligt sämre än oss så man förväntade sig inte särskilt mycket.
Samtidigt så är det en Cup som vi borde satsa på för att vinna, nog med det hära lalleriet. När backar plötsligt blir forwards och drar på sig massa onödigt skit och när ett bottenlag lyckas göra enkla mål på de få chanser de fick medans man själv blåste så jävla många målchanser så måste man göra något.
.. Man är fan rädd att man ska hamna samma plats där man var förra året när man ser sånt här även fast de bara är försäsong.
Glad att Rattie fick matchstraff dock :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ska bli kul att möta Frölunda som har fått matchtempo i CHL medans vi har legat på gränsen till torsk mot Div 1 lag
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DET ÄR VI SOM HAR POWERPLAY MOT ETT RIKTIGT BOTTEN LAG OCH DE ÄR DOM SOM HAR HAFT DEM FARLIGA CHANSERNA
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hoppas att samtliga här inne förstår att Rautio har nu släppt in 3 puckar mot ett lag som knappt hör hemma i HockeyEttan
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gubbar, vem sa att Rautio såg bra ut? Han tog några magskott i första, sen nu i andra så gör han sig liten och släpper in.
Sen så tycker jag att kommentatorn som bara spottar ut negativt skit oavsett vad borde inte få vara med nå mer.
Sen så tycker jag att kommentatorn som bara spottar ut negativt skit oavsett vad borde inte få vara med nå mer.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Faktumet att vi inte ens har gjort mål mot ett B lag i hockeyEttan på vadå 13 minuter är lite sorgligt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Helt ärligt, förväntade man sig att Jonte skulle presenteras dagen efter man sagt att man väntar på NHL?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9839}: Ah, blev lite fundersam då de skrevs för några träningar sedan att det bara var Dahlén kvar och tränade från "gästerna"
...Ser ju fan Pingvin jäveln nu på hjälmen också, herregud
...Ser ju fan Pingvin jäveln nu på hjälmen också, herregud
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Tror likadant som många andra att det blir säkert TIKen och att man uttalade sig som man gjorde för att inte sabba chansen ifall det finns någon klubb i NHL som vill erbjuda Dallen ett kontrakt
Lär se Jonte i Timrå ställ mot Leksand den 7:e
Lär se Jonte i Timrå ställ mot Leksand den 7:e
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jahopp, till och med Betsson har lagt in att Dahlén spelar i Timrå
+ 11
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dahlén presenteras imorgon, eller på onsdag, eller på torsdag, eller på fredag, eller på lördag, eller på söndag (Lita inte på mig)
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
1 Anton Lander, f, Timrå
Kommentar: Med alla nyförvärv av hög klass till SHL-klubbarna vilket kommer att höja lagens slagstyrka blir det här förmodligen den enskilt mest betydelsefulla. Timrå kommer att kunna ta rygg på Lander i alla lägen. Hans svarta ögon lämnar ingen oberörd. Lander behöver inte skrika för att få fram sitt budskap till med- och motståndare.
Kommentar: Med alla nyförvärv av hög klass till SHL-klubbarna vilket kommer att höja lagens slagstyrka blir det här förmodligen den enskilt mest betydelsefulla. Timrå kommer att kunna ta rygg på Lander i alla lägen. Hans svarta ögon lämnar ingen oberörd. Lander behöver inte skrika för att få fram sitt budskap till med- och motståndare.
+ 25
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Vid den 54:e minuten
När vi har 54 skott på mål
När 54 supportrar har ropat "JONTE JONTE VÅR IDOL!" 54 gånger
När 54... Jag orkar inte
När vi har 54 skott på mål
När 54 supportrar har ropat "JONTE JONTE VÅR IDOL!" 54 gånger
När 54... Jag orkar inte
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9873}: Men gubben rara, vi vet att humöret kan skifta efter en förlust men inte behöver du komma in i vår bok och hålla på att härja för de. Ta nu ett glas vatten och njut av kvällen. :)
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dempa: Väntar på om det blir något i NHL; Som det ser ut nu letar resterande lag i NHL letar efter power forwards så en återkomst till Timrå lär det nog bli, men, men. Man vet ju aldrig vilket är därför det tar tid.
Tränar fortfarande med Timrå så det bådar gott iallafall.
Tränar fortfarande med Timrå så det bådar gott iallafall.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det kan inte bara vara jag som stör mig på hur Miami pool textens blåa färg inte matchar alls
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{297}: Precis de jag har sagt tidigare; Vi hade ett Jääävligt farligt PP när dem andra lagen sket i Rattie, sen när dem märkte att vårt PP i princip bara var Hanzl > Rattie > Mål så försvann vi från listan.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synd bara att han inte kommer få se tallarna på bröstet när säsongen startar :(
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Vet att de är en träningsmatch så sakerna som görs nu på isen är något man ska bättra på.
Önskar bara att man markerar deras spelare bättre så de inte blir sådanna lägen.
Kul att Walli får näta första för säsongen
2-0 målet måste Petterson hjälpa Svensson
Önskar bara att man markerar deras spelare bättre så de inte blir sådanna lägen.
Kul att Walli får näta första för säsongen
2-0 målet måste Petterson hjälpa Svensson
+ 1
Föregående · 70 · Nästa





