Äh vi mötte ett div1 lag, helt förståeligt att det är svårt för spelarna att tagga till då. Därav misstag osv.. Däremot lite oroande att vi har så få träningsmatcher mot SHL-motstånd innan serien börjar.
Labban: ja SCA cupen är ju kultur men kultur i all ära, har vi verkligen råd att försäsongsmatcha mot div 1 och HA motstånd? Känns som vi går i samma fälla som förra säsongen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...