Historik
Föregående · 44 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kör bokstavligen över Nybro här i andra, dom får in ett otrolig slumpmål bjuden av clara och får lite momentum i någon minut efter tills brynäs tar över igen. Vi borde ha gjort 3-4 mål den här perioden ensam.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Folk tyckte vi blev utspelade i första.... Vad fan är inte det här dårå?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: håller bikarna sig från utv-båset så kommer den här matchserien bli väldigt tuff för ssk
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Matchstraffet dödade löven. Innan så var löven det bättre laget och det luktade mål. Djurgårdens spel i övrigt är inte speciellt imponerande..
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: absolut påkopplade.. men att sätta sina två första skott anser jag som maximal flyt.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tyvärr så jobbar man varannan helg och självklart infaller detta på första matchen... Jag har ett "frikort" att kunna ta ut, men vill vänta med det lite längre fram. Typiskt då man har sett alla matcher den här säsongen både live och tv. 😅
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur ser spelet ut för aik? Ser inte matchen, men lever det fortfarande på sin effektivitet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: Jag har precis startat! För 29kr kan jag tycka det är värt, du får knappt en kopp kaffe för 29kr på stan..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: "Som jag fattat det var första avsnittet gratis, för att se resten måste du bli medlem på kanalen"
Det stämmer! Man måste bli medlem på Youtube-kanalen Cross Media för 29kr/mån. En given prenumeration från min sida.
Det stämmer! Man måste bli medlem på Youtube-kanalen Cross Media för 29kr/mån. En given prenumeration från min sida.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helvete vad pirrig man blir nu inför slutspelet!!
Nu jävlar finns det bara en sak som gäller. VI SKA TILLBAKA!
Nu jävlar finns det bara en sak som gäller. VI SKA TILLBAKA!
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser ut som vi bygger på konspirationerna... endast 2 pp.. igen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag undrar om det kommer bli lika mycket tryck på biljetterna som det var under åren med finalspel.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har alltid varit för pyro och vi håller världsklass inom läktarkultur i FOTBOLL.... Men att bränna av rökbomber/bengaler inomhus kommer jag aldrig förstå.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: speciellt om man ska vara så här inkonsekventa... Glömmer aldrig när Benn åkte ut för hakning framifrån 🤣
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: två PP igår, vilket vi har snittat hela säsongen?! Måste vara någon slags rekord speciellt för ett topplag
+ 3
Föregående · 44 · Nästa