Historik
Föregående · 19 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
4-2 hade inte smakat illa, då kanske vi kan få med oss 1 pinne iaf?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
På tal om något helt annat, är det någon som vet vad Granström gör nu för tiden, är han involverad i någon hockey?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Skitsnack, vi släpper in mål i princip varje BP oavsett motstånd, därför vi är sämst i europa på just BP.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som sagt man vet att det blir mål i röven i BP...... Då var den här matchen körd också.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur kan inte Svrcek få mer speltid med tanke på hur Bellows insatser match efter match är, jag förstår inte?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Öh va, du ska nog ge fan i den sista klunken iaf.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: 2-3 förluster till😂😂😂 jo tjena, kasta gamnackarna i båset åt helvete, helst igår!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: Ett gäng överbetalda jävla primadonnor är vad dom är!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måtte hela jävla arenan bua ut detta patetiska lag efter notor när matchen är över!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Japp och pinsammare än så här kan det inte bli med detta laget på pappret och hajpen innan säsongen, ett monumentalt fiasko som saknar motstycke, man skäms på riktigt!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Inte bara Gälla Molin, Masken och Alcen ska ut med huvudet föret också!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är ju dumt att sätta sina lägen. BP på det också och 0-1 att vänta....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: säger vi efter varje förlust men ingenting händer.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Och allt löper på i vanliga losermentalitet uppe på sätraåsen, ingenting händer man är nöjd att bara få delta....... AVGÅ!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: Vad krävs för att det faktiskt ska bli förändring?
Att styrelsen går in och sparkar Gällstedt, Molin, Masken och Alcen och ersätter dessa med ICKE brynäsare, får vara slut med den här jävla kompispolitiken i Brynäs
Att styrelsen går in och sparkar Gällstedt, Molin, Masken och Alcen och ersätter dessa med ICKE brynäsare, får vara slut med den här jävla kompispolitiken i Brynäs
+ 3
Föregående · 19 · Nästa
Bara en tidsfråga innan det blir mål i röven