Historik
Föregående · 35 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9456}: Stackars våra spelare som inte kan dämpa nervositeten som vi fans gör med godricka. Nu kör vi!!! 🥅🍺
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Stämmer. Jag läste på Hv;s forum att Brynäs inte var bra, men att Gunnarsson var deras bästa spelare... Får inte ihop det riktigt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Håller med. Läste innan första matchen om att Lillis skulle stå och skratta åt alla felaktiga byten som Brynäs gjorde med för många spelare på isen. Kommer jag inte ihåg helt fel så stod Hv för dessa i tisdags.
+ 18
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herr D: Tycker inte att vi ska vara så pessimistiska. Vi leder med 1 - 0 i matcher, vi har fler hemmamatcher, och en förändring på tränarsidan som jag tycker lyfte laget i förra matchen. Hv borta är ingen lek, men det är de som har pressen på sig idag. Det är fruktansvärt nervöst, men det är det hos Hv-folket också.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berra KSD: Full fokus på morgondagens match. Grabbarna är förmodligen på plats, o om ett dygn är matchen igång. För 100e gången så skiter vi i allt som inte har med hockey att göra.
Vi får tillbaks en riktigt duktig spelare imorgon. Tänk vilken känsla om vi kunde få en andra raka!
Nu går vi samman Brynäsvänner! 🥅🤟
Vi får tillbaks en riktigt duktig spelare imorgon. Tänk vilken känsla om vi kunde få en andra raka!
Nu går vi samman Brynäsvänner! 🥅🤟
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: O nu har vi också fått en förändring i laget som förhoppningsvis kan lyfta killarna. HV hade mer puck sist, men vi hade de vassaste chanserna. Stolpe, ribba och bortdömt mål. Jag är optimist, men väldigt nervös.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäska droppar: Hv 32 p hemma, och 19 p borta. Brynäs 39 p hemma och 18 p borta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Såg intervjun med Josef, agerar väldigt proffesionellt. Lugn, ärlig, smart o stabil kille, vi är ju vana att coachen svarar: ehhh, hmmm, öhh. Det här blir kanon! Att grabbarna kan spela hockey det vet vi, o med lite positiva tongångar i båset så kör vi mot SHL även nästa säsong. 🤟
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Det funkade inte med PA o då måste nytt blod o nya röster in. Jag tror på det här, de har mycket hockeykunnande. Om det är min hjärna eller mitt Brynäshjärta jag tänker med, låter jag vara osagt. Men något har hänt o nu kör vi!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: När pucken släpps på tisdag, så får vi se vem som har mest mod, hjärta, adrenalin, hjärna, skicklighet eller flyt. Två lag med dåligt självförtroende. Jag är ledsen, arg o besviken, men jag kan inte tro annat än att i kvalet kommer alla i Brynäs kämpa tills det smakar skit i käften. De 52 omgångar vi spelat lägger vi bakom oss, nu kommer våra viktigaste matcher på länge. Nystart, med siktet inställt på SHL även nästa år. Kom igen Brynäs kom igen!!! 💖
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Nä, vi är fler som väntar. Mest väntar jag på att PA får kliva åt sidan. Vem eller vilka ska in istället? Just nu känner jag vem som helst. Karln kanske är duktig på hockey, men han har gjort sitt i Brynäs nu. Seg, kall o det känns som han drar ner varenda spelare till botten. 51 matcher o det funkar inte. Nu är det nog!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken: Inför ett ev kval kanske vi här på forumet ska försöka med lite positiva vibbar. Spelarna kanske är inne här o smygläser lite ibland, o eftersom P A inte står för någon form av uppmuntran så får vi göra vad vi kan. HV har varit sämre än oss i år, så vi har chans att slå dom.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Tyckte oddsen igår var tokiga med. dubbla insatsen på vinst för Växjö. Hade varit lättförtjänta pengar när Brynäs mötte seriens bästa lag, men jag har som princip att aldrig spela emot Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Huge, du får förstå att det ”gnälls” en hel del när det ser ut som det gör både på isen, o på tränarsidan. Att hamna i kval är skit! Att åka ur är ännu värre, o att bli utslagna mot HV är i alla fall min värsta mardröm. Jag har inte gett upp, men det känns väldigt nervöst just nu, o det är svårt att hitta något positivt efter gårdagen. Men vi har bättre chans mot Fbk än mot Växjö.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Stämmer bra. Corona, skador mm, men 50 omgångar med otur det kan vi inte skylla på. För oss trogna fans hoppas jag ändå av hela mitt hjärta att Brynäs kan plocka fram det spel vi sett vid några tillfällen under säsongen när det behövs som mest. 🤟
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi missade flera matcher under vintern pga att andra lag behövde återhämta sig, men nu när vi behöver det så finns inte tiden...
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Istället för att lägga ut pucken, så blev han målsugen, o ville lägga in den i tom kasse. Det blev dyrköpt...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Lika surt som att Malmö slarvade bort matchen mot Oskarshamn.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Då får vi hoppas Luleå är bättre ikväll än mot HV i lördags.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger: Även om våra spelare är ”friska” så har de självklart inte återhämtat sig helt. Vi pratar inte om en vanlig snuva, det är Covid. Men det är ju inte så noga, det är ju bara Brynäs som ska spela för sin överlevnad. 😡
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Skulle vi ta 6 p i dessa två matcher, o LHC förlorar sina återstående matcher, så har vi råd att förlora mot Oskarshamn. (med reservation för feltänkt) även om det är väldigt långsökt
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs Damer
Kung_Sjödin: Det beror nog lite på hur man väljer att hantera en sådan situation. Vissa övertalar sig själva att det här kommer gå bra, andra ställer in sig på att allt blir åt h-e, så är man förberedd på det värsta. Själv är jag någonstans mitt i mellan. Vi kan hoppas, men ska vi vara ärliga så vet väl alla som sett vårat Brynäs spela i år att det blir ingen lätt uppgift. Ändå skönt att ha detta forum att dela tankar, frustration o glädje. ❤️
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Axle du har så bra ideer så du kanske kan söka Sundlövs tjänst. :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi har ju som vi sagt förut saken i egna händer, men jag är sjukt taggad för våra konkurrenters matcher ikväll. Pressen skulle minska om HV o Djurgården skulle vinna sina matcher. Fortfarande väldigt besviken på att Malmö slarvade bort sina 3 poäng mot Oskarshamn. Kanske fel att luta sig mot andra lag, men jag gör vad som helst för att slippa ett kval, nerverna håller inte för det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det smittar så otroligt lätt att det är omöjligt att undvika i hockeyn.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Stämmer bra. Jag skrev igår om att Oskarshamn hade 17 förluster borta på 20 matcher, o sen blev det vinst. O inte en helt orättvis vinst heller. De var hungriga o vågade spela.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Svårt att avgöra om Oskarshamn var bra igår, eller om Malmö var dåliga.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Hv har verkligen chansen att visa att de kan slå Oskarshamn på torsdag, o ha en mental fördel i ett ev kval.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Malmö såg ut som vårat Brynäs gjort alldeles för många gånger.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Vi hoppas du har rätt. Har jag inte sett fel så har Oskarshamn 17 förluster av 20 matcher på bortaplan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Helt rätt inställning. Skulle Oskarshamn torska mot både Malmö o Hv, så kan vi spela mer avslappnat.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Det tycker jag. Jag kan inte se ett SHL-lag vika ner sig. Man kan vara mer eller mindre motiverad, men Malmö som har fått upp vinnarstråket, fortsätter nog gärna med det inför ett ev slutspel.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Låter klokt. Här har det planerats som att vi var klara för Allsvenskan, när vi inte ens var klara för kval. Det är förståligt att humöret sviker o känslorna svallar över, men nu blickar vi framåt o ser möjligheterna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Så skön känsla, det var ett tag sen. 😎 Måtte Malmö göra sitt imorgon.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Läser man på HVs fb sida så vill de INTE möta Brynäs. Hellre LHC eller Oskarshamn. Märkligt.., 😐
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Helt riktigt. Men jag kommer att sätta mig o heja fram Malmö på måndag ändå, o fortsätta o titta på tabellen 100 ggr om dan... tyvärr.
+ 1
Föregående · 35 · Nästa