Inlägg: 2181851
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Stämmer. Jag läste på Hv;s forum att Brynäs inte var bra, men att Gunnarsson var deras bästa spelare... Får inte ihop det riktigt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72:
Josef Boumedienne, För Sportbladet berättar han
Sportchefs-ryktet och framtiden: ”Planen är att jobba i NHL”
Josef Boumedienne, För Sportbladet berättar han
Sportchefs-ryktet och framtiden: ”Planen är att jobba i NHL”