Historik
Föregående · 61 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Japp, sju matcher utan en poäng. Han är dock inte ensam
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förlust ikväll så är vi 11 pinnar efter Linköping. Då är det bara fokus på att hålla oss kvar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: I kväll vill man se många fyrverkerier i Scandinavium
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Ja, men det enda kontaktnät han har är Manner, det fattar väl vem som helst. Hur är det med hans egen kontaktnät? Du måste förstå att Alcén är för grön för jobbet. Om man vore schysst mot JA då hade man låtit honom jobba nära en etablerad SC vilket hade gjort att JA får en snabbare utveckling, skaffar sig fler kontakter m.m. Så är det rent generellt idag i arbetslivet. Du får många gånger en mentor/coach som jobbat på arbetsplatsen i ett antal år.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Brynäs har och haft problem med död marknad sedan 2012.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Nej, jag tycker inte man ska ta i vad som helst men om jag inte har fel så har Alcén haft gott om tid att värva exempelvis en forward ändå sedan i somras. Man värvade ett antal målvakter, en back (anknytning till Manner) och Blomman. Frågan lyder, vad har Alcén åstadkommit (bortsett från Blomman)? Nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: All heder till dig men var ser du ljusglimtar i dagens Brynäs? Vad i det spelet Brynäs presterar på isen ser du något som talar för ett eventuellt slutspel? Om vi vänder, vad är det i dagens Brynäs som talar för ett kvalspel? Jo, väldigt mycket..... tyvärr
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Vilken tur att gallan sprack! Jag har inte samma tur, dock en godartad tumör (på hypofisen) som inte riktigt ge sig. Man vill inte operera då det finns risker att något går snett. När det gäller sjukvården har jag tyvärr inte lika positivt erfarenhet, mitt första läkarkontakt var en AT läkare som hade noll koll på vad allt innebär, eventuella behandlingar, biverkningar m.m. Valde second opinion och bytte till Akademiska.
Fick en akut ischias i augusti, har fortfarande besvär och ortopeden i Gävle verkar inte bry sig (nedsatt muskelstyrka, har nedsatt känsla nedanför knät, spasmer från och till)
För övrig frisk 😂
Fick en akut ischias i augusti, har fortfarande besvär och ortopeden i Gävle verkar inte bry sig (nedsatt muskelstyrka, har nedsatt känsla nedanför knät, spasmer från och till)
För övrig frisk 😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Och vad skulle Manner ha gjort när han ”insåg” att Brynäs har en SC som saknar kontaktnät, kompetens och föreningen saknar scoutings verksamhet. Det verkar som Inge Hammarström får sköta kontakter oavsett om han (vilket man naturligtvis inte hoppas på) hamnar på demensboende. Jävla lekstuga! Alcén = soffcoach
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Samma här, undrar om vad tanken är med att Brynäs lägger ut kontaktuppgifter på SC med flera? Känner många som har mailat Alcén men aldrig fått ett svar, varken som en betalande medlem, partner, etc.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9908}: Tror inte Brynäs har råd att "chansa" ytterligare en gång. Gång på gång har mam misslyckats med att bygga en konkurrenskraftig trupp och att göra samma misstag igen bevisar på att ambitionerna att klättra uppåt finns inte. Som någon skrev, kan vara en ny Brodecki.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Kom ihåg mina ord, Alcén kommer förlänga med många.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Ja säger bara en sak, "Herregud"! Vad har Brynäs för ambitioner? Visst, han är bättre än Birger och Kvist men om vi ska klättra så krävs det bättre spelare. Jag tycker att Alcén är helt värdelös som SC. Det hade varit intressant att se viöka spelare vi skulle haft om Manner inte var tränare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Snacka om billig utvisning på en Luleå spelare. Den tar ju alla priser i årets SHL
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Ja men jag skulle inte bli förvånad om Alcén förlänger i fall Timashov vill, det är lite typiskt Brynäs. Vad ska Alcén hitta på i stället, han har noll kontakter känns det som.
Såg att Skellefteå spanar efter Veini. Inte alls förvånad
Såg att Skellefteå spanar efter Veini. Inte alls förvånad
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kalle Kamel: Hahaha, det ser du.. Man kan inte ens tillfredsställa kvinnan efter en förlust
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Vi brukar av någon anledning spela bättre mot lag som ligger högt upp i tabellen men har extremt svårt mot botten lag. Märkligt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Det har ingenting om vart man kommer ifrån utan hur man kallar folk från andra etniciteter. Och då kan jag tala om för dig att du har fel, jag har varken sjal eller kommer från Palestina. Jag vill bara att folk ska vara schyssta och inte behandlas som skit oavsett ursprung, kön eller hudfärg. Trevlig afton
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Var har jag skrivit detta? Antingen har du problem med läsning läsförståelse eller problem med attityd.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Det där är jävligt illa av dig! Ett rasistiskt påhopp ska inte tolereras här inne.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Jag är emot att sparka tränarna men nu känner jag att Manner gjort sitt i Brynäs. Han har noll känsla för coachning. Även Alcén kan följa med.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Ska vi behöva kvala igen? Alltså, jag orkar inte längre.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Känns som motståndarnas målvakter gär alltid sina bästa matcher just mot Brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Vi är duktiga på att skjuta rakt i magen på målvakter
Föregående · 61 · Nästa