Historik
Föregående · 62 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dags för Manner att göra sitt jobb och plocka ut Eklind. Han tillför ingenting, ser helt borta ut.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sämsta förbannade jävla PP spel. Vad håller Larsson på med, vad gör Rödin och vad säger coacherna under TO? Fy faaaaan... Lars Göran, hur blir det med din tips med slutspelet???
Vill fan inte se Manner stå där och grina
Vill fan inte se Manner stå där och grina
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Vi gör en riktigt bra första period för att tappa i andra. Vi dominerar halva tredje och FBK gör mål. Försvaret är under all kritik, Lindbäck chanslös på alla tre mål och hittills gör en riktig bra insats. Qvist ska inte spela alls.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi har så jäkl svårt att göra mål. Domarna blundar dock alldeles för ofta, ett par solklara utv på FBK i tredje
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Märkligt att t.o.m soffcoacher fattar att Manner behöver ta en TO
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Det verkar vara ett måste för mustasch om man ska göra mål
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Brynäs skulle haft åtminstone ett par utvisningar med sig när det stod 0:2 och måll i PP skulle innebära match igen. Att Brunäs släppt in 3 mål är naturligtvis inte någon annans fel, det har jag inte skrivit någonstans
+ 1
Föregående · 62 · Nästa