Historik
Föregående · 63 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Så är det och duktiga sportchefer växer heller inte på trän
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Ölund är allvarligt skadad, enligt Mikko. Alcén måste hitta en ersättare snabbt som fan annars blir det tufft.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Nja, bra lag har tur... Som någon skrev, Lindbäck borde tagit åtminstone en. Blomqvist, riktig kämpe
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Manner säger: ”Det är bara att vara disciplinerade, försöka njuta av spelet och ha kul. Det gäller att ha fokus på något annat än bara resultat. Vi behöver inte stressa så mycket kring om vi vinner eller förlorar, om du gör det vinner du aldrig. Visst, nu har vi fått resultat och det ger energi men samtidigt är känslan att hockey ska vara kul viktigare än resultaten.”
+ 6
Brynäs IF > Sv: Padeldrömmar
Utan att läsa dgens alla inlägg/kommentarer, något nytt idag eller var det fortfarande samma snack om Honkens vara eller inte vara? Har Pettis skaffat sig ett nytt konto?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Har varit upptagen idag, hänt något nytt ovanligt här inne 😁?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag skriver bara kortfattat, njut alla Brynäsare. Hoppas verkligen att vi kan fortsätta spela som vi gör nu. Och det syns tydligt (inget emot killarna) att Hedberg och Bergman inte ska lira i SHL
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ELOGE TILL HELA LAGET MEN "EXTRA PLUS" TILL LINDBÄCK!!! Mycket bra coachning
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Anton vill gärna glänsa men har en tendens att överarbeta i olika situationer
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Domarna fortsätter visa stor kärlek för Brynäs (ironi)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Han ska inte spela nu när det är så kort tid kvar
+ 2
Föregående · 63 · Nästa