Historik
Föregående · 79 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
pastorn: Han kanske tröttnar och sticker till NHL (kanske har klausul, vem vet?)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänker lite på morgondagens match. Synd att Luleå torskade igår för då vi får möta ett revanschsugen lag. Vi behöver börja plocka 3 poäng för även om det är enbart ett par omgångar spelade så går det oerhört snabbt i och med 3 poängsystem.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Några sekunder innan målet sa jag till grabben "Scott gör så många dåliga passningar"
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Efter att man sett träningsmatcher och snart dessa två seriematcher kan man konstatera att vi saknar någon som kan göra mål.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Blir korv med makaroner för barnen resten av månaden,hahahaha
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Hahaha, det är nästan så att Alcén måste värva grabben nu efter alla skriverier. Ingen som har kommit med förslag på tröjnummer 😂?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Hahaha, det måste vara rekord i att vara korkad. En mindre begåvadeTimråit som går in i Brynäs forum och vräker ur sig saker som inte ens en 5-årig skulle göra. Tänk att det finns människor till allt 😂
+ 11
Brynäs IF > Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Pettisbif: Det mesta är rätt du skriver men jag vill inte se Scott/Rödin i samma femman nästa match och inte heller framöver. Anton och Scott har spelat många matcher ihop och gjort det bra men de senaste tiden har dom inte levererat.
Tror starkt på Anton-Larsson-Timashov
Tror starkt på Anton-Larsson-Timashov
+ 5
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Nöjd med en pinne
+ 3
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
xxx BIF xxx: Och varför tar man inte TO???
+ 2
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Zappaholic: Vi måste vara mycket tuffare i defensiv zon
+ 1
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Tigerhjärta: Men vart hittar man utvisning???
+ 2
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Forsberg 1978: Det måste gå mycket snabbare
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Rögle spelarna faller väldigt lätt
+ 1
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Att man inte splittrar Rödin och Scott???
+ 1
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Zappaholic: Larsson är grym
+ 3
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Jag är inte alls nervös och spänd 😬
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Håller med, framförallt när det gäller att splittra Rödin och Scott. Fattar inte att man inte gjort detta redan under träningsmatcherna.
Som många andra redan påpekat, vi måste få in en spets spelare dels för att förbättra målproduktionen dels för att få bredd. Vi kommer bli väldigt sårbara vid eventuella skador/sjukdomar.
Som många andra redan påpekat, vi måste få in en spets spelare dels för att förbättra målproduktionen dels för att få bredd. Vi kommer bli väldigt sårbara vid eventuella skador/sjukdomar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
AW-M89: Jag har tippat tidigare men gör lite justeringar utifrån diverse ändringar i lagen. Tror Oskarshamn klarar sig igen, Leksand, Frölunda och Växjö kommer längre ner.
Brynäs placering tippar jag snarare med hjärtat men är innerst inne lite orolig.
1. Skellefteå
2. Färjestad
3. Luleå
4. Örebro
5. Rögle
6. Timrå
7. HV 71
8. Brynäs
9. Frölunda
10. Växjö
11. Oskarshamn
12. Leksand
13. Linköping
14. Malmö
Brynäs placering tippar jag snarare med hjärtat men är innerst inne lite orolig.
1. Skellefteå
2. Färjestad
3. Luleå
4. Örebro
5. Rögle
6. Timrå
7. HV 71
8. Brynäs
9. Frölunda
10. Växjö
11. Oskarshamn
12. Leksand
13. Linköping
14. Malmö
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Exakt! Tror dock att Manner vill ha en jämn fördelning mellan 1:a och 2:a femman men det kommer inte fungera. Larsson bör lira med Anton och en som kan hitta målet. Jag tror att vi kommer vara väldigt vassa i PP med Larsson, Anton, Tima, Sklenicka och Kinnvall.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9732}: Jag tror att Sanny sett och utgår från träningsmatcher Brynäs spelat. Visst, man ska helst vinna alla matcher men försäsongsmatcher är till att hitta dom rätta formationer, skapa struktur, m.m. Jag hoppas och tror att det kommer att se helt annorlunda ut när serien kommer igång.
Föregående · 79 · Nästa