lapad

6174 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 79 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
pastorn: Han kanske tröttnar och sticker till NHL (kanske har klausul, vem vet?)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Såg ut som PP för Luleå.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Vad i helvete är det med Rödin? Det går alldeles för sakta och han kladdar med pucken hela tiden

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Sklenicka levererar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Skit också

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Målskytt, tack

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Strömgren har gjort det bra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Hahahaha, roligaste kommentar på länge 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänker lite på morgondagens match. Synd att Luleå torskade igår för då vi får möta ett revanschsugen lag. Vi behöver börja plocka 3 poäng för även om det är enbart ett par omgångar spelade så går det oerhört snabbt i och med 3 poängsystem.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Exakt! Ändå fortsätter man anvisas med att spela Scott/Rödin i samma kedjan. Kollar man inte på matcherna efteråt?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Hahahaha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Ja men helt osynlig tyvärr...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Där rök barnbidraget för dig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Faaaan Scott

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Var är Larsson?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Några sekunder innan målet sa jag till grabben "Scott gör så många dåliga passningar"

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Efter att man sett träningsmatcher och snart dessa två seriematcher kan man konstatera att vi saknar någon som kan göra mål.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PALVE 😡!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Exakt vad jag tänkte

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Tufft för Bulan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Blir korv med makaroner för barnen resten av månaden,hahahaha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Hahaha, det är nästan så att Alcén måste värva grabben nu efter alla skriverier. Ingen som har kommit med förslag på tröjnummer 😂?

Brynäs IF > Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Hahaha, det måste vara rekord i att vara korkad. En mindre begåvadeTimråit som går in i Brynäs forum och vräker ur sig saker som inte ens en 5-årig skulle göra. Tänk att det finns människor till allt 😂

Brynäs IF > Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
AW-M89: Det går att vaska om i kedjorna men Larsson ska spela center och Rödin och Scott ska "inte" lira tillsammans

Brynäs IF > Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Pettisbif: Det mesta är rätt du skriver men jag vill inte se Scott/Rödin i samma femman nästa match och inte heller framöver. Anton och Scott har spelat många matcher ihop och gjort det bra men de senaste tiden har dom inte levererat.
Tror starkt på Anton-Larsson-Timashov

Brynäs IF > Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Semic: Hoppas att detta stämmer och att man har varit ärliga när man kommunicerat fans. En frisk Kinvall kan göra stor skillnad



Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
xxx BIF xxx: Och varför tar man inte TO???

Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Qvarre: Hoppas ungjävel tappar rösten

Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Zappaholic: Vi måste vara mycket tuffare i defensiv zon

Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Pigalle: Så jävla onödigt med utvisning

Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Tigerhjärta: Men vart hittar man utvisning???


Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Rögle spelarna faller väldigt lätt

Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Att man inte splittrar Rödin och Scott???


Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Jag är inte alls nervös och spänd 😬

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Klockrent! Exakt mina tankar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Håller med, framförallt när det gäller att splittra Rödin och Scott. Fattar inte att man inte gjort detta redan under träningsmatcherna.
Som många andra redan påpekat, vi måste få in en spets spelare dels för att förbättra målproduktionen dels för att få bredd. Vi kommer bli väldigt sårbara vid eventuella skador/sjukdomar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Då är det ingen skillnad

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
AW-M89: Jag har tippat tidigare men gör lite justeringar utifrån diverse ändringar i lagen. Tror Oskarshamn klarar sig igen, Leksand, Frölunda och Växjö kommer längre ner.
Brynäs placering tippar jag snarare med hjärtat men är innerst inne lite orolig.

1. Skellefteå
2. Färjestad
3. Luleå
4. Örebro
5. Rögle
6. Timrå
7. HV 71
8. Brynäs
9. Frölunda
10. Växjö
11. Oskarshamn
12. Leksand
13. Linköping
14. Malmö

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Exakt! Tror dock att Manner vill ha en jämn fördelning mellan 1:a och 2:a femman men det kommer inte fungera. Larsson bör lira med Anton och en som kan hitta målet. Jag tror att vi kommer vara väldigt vassa i PP med Larsson, Anton, Tima, Sklenicka och Kinnvall.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9732}: Jag tror att Sanny sett och utgår från träningsmatcher Brynäs spelat. Visst, man ska helst vinna alla matcher men försäsongsmatcher är till att hitta dom rätta formationer, skapa struktur, m.m. Jag hoppas och tror att det kommer att se helt annorlunda ut när serien kommer igång.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herregud, kolla TV 4. Helt sjukt, nästan kosmiskt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Hahahahaha 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Du har antagligen inte hängt med. Brynäs har gått ut med att elkostnader kommer påverka verksamheten och då blev en naturlig diskussion

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Menar generellt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Räven: Håller med! Från att uttala sig om att vi ska värva en sniper till att förlänga med Sallinen. Hoppas att detta inte stämmer.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Hans tid kommer. Han är med för att lära sig

· 79 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE