Historik
Föregående · 80 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag fattar inte om vad som har hänt med Palve. Mannen är fortfarande kvar på sin smekmånad.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Räven: Tänk vad vi människor kan vända på steket snabbt. Minns för inte så länge sen när man spydde över Gunlers insatser men visst, även han har mognat en hel del. I mina ögon ett osäkert kort, vi behöver någon som är vassare med tanken på att vi saknar måltjuv.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tekvarianten: Ja, det stämmer mycket av det du skriver men han verkar vara kvar på sin smekmånad. Det ser ni, inget är likt sig när man gift sig 🤪
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är extrem skillnad mellan NFL och hockey. Att jag bemötte din kommentar som jag gjorde var egentligen inte ett hån utan snarare tecken på hur förvånad man kan vara över ett sådant uttalande.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Att skriva en idiotisk kommentar. Varför i hela friden tror du att man spelar träningsmatcher? Lite på skoj bara, eller?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Exakt, jag valde att skratta men dessförinnan var jag osäker.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Hahahaha, imponerad av din strategi... Vet ej om man ska skratta eller gråta
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan vad tråkigt att ingen sänder matchen (utom Expressen som vill att man ska teckna prenumeration)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
CatoCensorn: Håller med när det gäller utvisningar men tror inte att Komarov är en typ som bara ta det piano. Övertygad att han gör sitt yttersta för att hjälpa laget men sen kan det handla om att kroppen inte svarar på samma sätt längre.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Ja, definitions fråga. Du kanske vill också ha ett namn?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det finns folk här inne (inte jag kan jag lova) som har lirat hockey och har en tendens att komma med konstruktiva förslag gällande eventuella nyförvärv, taktik m.m. men det är ju inget ledare/spelare bryr sig om. Vi är och kommer alltid förbli "soffcoacher"
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Kan berätta för dig att du har fel. Har en god relationen till en av gamla Brynäs spelare som vunnit SM guld med laget för inte så länge sen och flera i både laget och runt om i Brynäs organisation följer HS. Han nämde att både bra men även roliga rykten kommit härifrån.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Att Spolaisen skrev ett inlägg/kommentar som inte är genomtänkt ska han inte behöva tryckas ner i skosulorna. Alla kan vi göra fel. Varken du, Spolaisen, jag eller någon annan här inne är perfekta.
Det känns som ?vissa? bara väntar på att någon ska slänga ur sig något korkat för att sedan attackera med all kraft och lite till. Tänk efter lite, det borde du om någon klara av med tanken på din ålder?.
Nog om detta.
Det känns som ?vissa? bara väntar på att någon ska slänga ur sig något korkat för att sedan attackera med all kraft och lite till. Tänk efter lite, det borde du om någon klara av med tanken på din ålder?.
Nog om detta.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Även om jag tycker att Spolaisen är ute och cyklar rejält så gillar jag inte gruppmobbning. Lite respekt trots allt vänner
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: De flesta av oss har fattat att just dessa du nämmde kommer inte blomma ut. Dom har fått spela hela förra säsong och ingenting tyder på att det ska bli annorlunda i år. Möjligtvis om dessa byter lag, inte vet jag.
Något är snett uppe vid Sätraåsen. Det vilar en förbannelse och jag vet ej vad som krävs för att bryta den.
Men som sagt, det är ett måste när det gäller en sniper annars lär vi fortsätta kriga längre ner i tabellen även i år.
Något är snett uppe vid Sätraåsen. Det vilar en förbannelse och jag vet ej vad som krävs för att bryta den.
Men som sagt, det är ett måste när det gäller en sniper annars lär vi fortsätta kriga längre ner i tabellen även i år.
Brynäs IF > Sv: GÖR LARSSON TILL KAPTEN
Korkad kommentar! Rödin har kanske inte sina bästa dagar just nu men han brinner och har gjort väldigt mycket för Brynäs.
+ 24
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Just det, det är bara en träningsmatch. Vem bryr sig? Skitsnack av alla dom som säger/tycker så
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Tycker att vi inte kan fortsätta ursäkta oss längre för ett dåligt spel och resultat. Idag måste grabbarna visa att man vill vinna och kriga för varandra. Seriespelet närmar sig med stormsteg och nu gäller det att leverera.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tror att de flesta av oss är trots allt besvikna då man förväntat oss mera av laget. Precis som Bradberry nämnde så är det viktigt att man kommer in mera och mera för varje match, tränarna, fans och spelarna själva måste ställa mycket högre krav på sig själva och laget. Ingen åker till Leksand för att spela av matchen utan målet måste väl vara självklart att spela bra, leverera och hitta positiva delar som kan vara grund till fortsatt utveckling i spelet.
Det är ingen skillnad på Brynäs, Leksand eller något annat lag.
Att smutskasta är väl inget som kan tolereras om man är Brynäs anhängare
Det är ingen skillnad på Brynäs, Leksand eller något annat lag.
Att smutskasta är väl inget som kan tolereras om man är Brynäs anhängare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Vi behöver ett par målskyttar, så "enkelt" är det annars blir det riktigt tufft. Antar att vi inte har ekonomi för det...
+ 4
Föregående · 80 · Nästa